Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#21
Cvp: Modifiye Başladı

(24-12-2011, Saat:01:28)ONURBATAN19 yazdı:
(21-12-2011, Saat:23:17)BaSKaN yazdı:
(21-12-2011, Saat:20:31)61AY161 yazdı: lehimleri başarılı buldum smile

İşi bilenin hali başka oluyor işte hemel anladın bak bravo 001_rolleyes
(21-12-2011, Saat:19:57)nakres_serkan yazdı: ali abi benim aracı ne zaman yollayım sana

biggrin Arabayı yollama Serkan zararlı çıkarsın,malum benim istediğim ve senin pedalda olan bir ürün var senden biggrin Lambayı sök yolla istersen.!
(21-12-2011, Saat:23:16)Admin yazdı: Elinize sağlık ışık olayı araçta havayı değiştiriyor. Tavsiye ederim.

Serkan hocam size katılıyorum, elimdeli led yetmedi led alıp arka tavan ve bağaj lambasınıda led yapacağım nasipse, aslında plaka lambalarınıda düşünüyorum fakat arıza lambası yakarsa kıl olurum? bakacaz bi icabına..




arıza lambası yanıyor ama araya fişli bi ampul takıp bagaj ıcıne gızledıgın zaman arıza lambası yanmıyor ben yaptım butun plaka tavan bagaj lambaları koltuk altı lambasına varana kadar hepsı beyaz ampul çok ta şahane oldu tavsıye ederım arkadasım

Arka tavan lambasınıda bugün yaptım gayet güzel,yavaş yavaş ilerliyoruzsmile
24-12-2011, Saat:21:55
www Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#22
Cvp: Modifiye Başladı
güzel olmus bende yapsam acaba patentı varmı bu calısmanın smile
25-12-2011, Saat:00:34
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#23
Cvp: Modifiye Başladı
(25-12-2011, Saat:00:34)muhammetgns yazdı: güzel olmus bende yapsam acaba patentı varmı bu calısmanın smile

Yap yap umuma açık bir çalışmadır biggrin
25-12-2011, Saat:00:37
www Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#24
Cvp: Modifiye Başladı
bi sıkıntı olmasın baskan hanı olura hak talep edersın felan ayıp olur sana
25-12-2011, Saat:00:46
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#25
Cvp: Modifiye Başladı
Led çalışması yapan olmadı sanırsam? kimsede tık yok!
09-01-2012, Saat:17:11
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#26
Cvp: Modifiye Başladı
hava soğuk el ayak tutmuyor.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
09-01-2012, Saat:18:06
Cevapla
mapavrili Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2495
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 31-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#27
Cvp: Modifiye Başladı
Baskan duruldun abi hani başka yenilikler yokmu?
12-01-2012, Saat:16:42
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#28
Cvp: Modifiye Başladı
(12-01-2012, Saat:16:42)mapavrili yazdı: Baskan duruldun abi hani başka yenilikler yokmu?

sabreden derviş muradına ermiş misali şimdilik sabırla beklemedeyim.
12-01-2012, Saat:18:16
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#29
Cvp: Modifiye Başladı
Bu konu baya uyudu, sanırım kimse aydınlatmayla ilgilenmedi??? zor değil arkadaşlar gözünüzde büyütmeyin...
05-03-2012, Saat:00:28
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#30
Cvp: Modifiye Başladı
Arkadaşlar Bugün Fırsatını Buldum Sanayiye Gittim, Sevdiğim Bir Dostumdan Hediye Gelen Arka Tampon Korumayı ve çok önceden almış olduğum plakalıklarımı taktım...

[Resim: fotoraf0065c.jpg][Resim: fotoraf0066r.jpg][Resim: fotoraf0067.jpg][Resim: fotoraf0068x.jpg][Resim: fotoraf0069u.jpg]

Ayrıca Sağ ve sol aynalardaki ölü noktalardan kurtulmak için bu aynalardan yapıştırdım.
[Resim: fotoraf0070q.jpg]
09-03-2012, Saat:22:33
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,995 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi