Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#61
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!

(15-05-2012, Saat:23:50)ONURBATAN19 yazdı: banane bende isterım alı agbı su kardesının arabasına smile

Köpeğin olsun kardeşim... smile
16-05-2012, Saat:12:52
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#62
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
bidenesın sen ali ağbim bu arada ben ankara dayım haberın olsun
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
16-05-2012, Saat:13:52
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#63
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(16-05-2012, Saat:13:52)ONURBATAN19 yazdı: bidenesın sen ali ağbim bu arada ben ankara dayım haberın olsun

Ankara seninle gurur duyuyor smile Bu arada Mustafaya uyramayı unutma...
16-05-2012, Saat:15:17
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#64
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
gıdecegım agbı aten
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
17-05-2012, Saat:02:12
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#65
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Neyse sonunda epeydir çekmecede duran led ampülleri plakaya taktım smile

[Resim: 20121130369.jpg]
06-12-2012, Saat:08:51
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#66
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Güle güle kullanınız.. Gece görünüşü , Güzel ve farklı olmuş.... Basit fakat pratik bir uygulama....
06-12-2012, Saat:14:19
www Cevapla
can06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3077
Mesajlar: 118
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: BİPPER
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 28-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#67
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(17-05-2012, Saat:02:12)ONURBATAN19 yazdı: gıdecegım agbı aten

usta ben senin arabayı ankarada gördüm çankaya tarafındaydı smile)
06-12-2012, Saat:21:26
Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#68
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(06-12-2012, Saat:21:26)can06 yazdı:
(17-05-2012, Saat:02:12)ONURBATAN19 yazdı: gıdecegım agbı aten

usta ben senin arabayı ankarada gördüm çankaya tarafındaydı smile)

dogrudur öveçlerdeyim ben can kardesım
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
07-12-2012, Saat:03:00
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#69
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(06-12-2012, Saat:14:19)isoskeisos yazdı: Güle güle kullanınız.. Gece görünüşü , Güzel ve farklı olmuş.... Basit fakat pratik bir uygulama....

Aynen öyle abicim, basit, pratik ama hoş bir uygulama, artık eds ler plakayı daha rahat okurbiggrin

(07-12-2012, Saat:03:00)ONURBATAN19 yazdı:
(06-12-2012, Saat:21:26)can06 yazdı:
(17-05-2012, Saat:02:12)ONURBATAN19 yazdı: gıdecegım agbı aten

usta ben senin arabayı ankarada gördüm çankaya tarafındaydı smile)

dogrudur öveçlerdeyim ben can kardesım

Onurun araba Ankarada tek görünmeyecek gibi değil, onun far kaşları yeter...
(Son Düzenleme: 07-12-2012, Saat:13:51, Düzenleyen: BaSKaN.)
07-12-2012, Saat:13:50
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#70
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Onur aracında , dış aksesuar gibi içeride neler var ? Örneğin iç aydınlatmalar, sprint booster var mı? eğer yoksa şiddetle tavsiye olunur.. çünkü booster alıpta memnun olmayan yok...( Ben dahil....)
09-12-2012, Saat:19:38
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,994 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi