(06-12-2012, Saat:14:19)isoskeisos yazdı: Güle güle kullanınız.. Gece görünüşü , Güzel ve farklı olmuş.... Basit fakat pratik bir uygulama....
Aynen öyle abicim, basit, pratik ama hoş bir uygulama, artık eds ler plakayı daha rahat okur
(07-12-2012, Saat:03:00)ONURBATAN19 yazdı: (06-12-2012, Saat:21:26)can06 yazdı: (17-05-2012, Saat:02:12)ONURBATAN19 yazdı: gıdecegım agbı aten
usta ben senin arabayı ankarada gördüm çankaya tarafındaydı
)
dogrudur öveçlerdeyim ben can kardesım
Onurun araba Ankarada tek görünmeyecek gibi değil, onun far kaşları yeter...