Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Servis Dısında Bakım Malıyetı
papyon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3332
Mesajlar: 8
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 27-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Servis Dısında Bakım Malıyetı

Arkadaşlar bende şunu belirteyim.20 000 bakımını dışarıda kendi tamircime yaptırdım. yol bilgisayarında servis süresini geçti diye yazı çıkıyordu her marşa bastığımda , formdada okuduğum kadarıyla bilgisayara bağlanıp silinmesi gerekiyomuş.
Ancak tam hatırlamamakla birlikte 1000 km geçti yada 1200 km geçti + gün olarakta 25 veya 30 gün ..... yol bilgisayarında artık servis zamanı geçti diye bir ibare çıkmıyor...biggrin yani uzun lafın kısası, bilgisayardan silme işlemine gerek kalmadı. benim kendi tecrübem yaşayan varmı acaba?
20-06-2012, Saat:14:03
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(20-06-2012, Saat:14:03)papyon yazdı: Arkadaşlar bende şunu belirteyim.20 000 bakımını dışarıda kendi tamircime yaptırdım. yol bilgisayarında servis süresini geçti diye yazı çıkıyordu her marşa bastığımda , formdada okuduğum kadarıyla bilgisayara bağlanıp silinmesi gerekiyomuş.
Ancak tam hatırlamamakla birlikte 1000 km geçti yada 1200 km geçti + gün olarakta 25 veya 30 gün ..... yol bilgisayarında artık servis zamanı geçti diye bir ibare çıkmıyor...biggrin yani uzun lafın kısası, bilgisayardan silme işlemine gerek kalmadı. benim kendi tecrübem yaşayan varmı acaba?

Aracınızını garantisi bitmiş mi idi? çünkü henüz 20 bin km bakımı yaptırdığınızı söylüyorsunuz..(henüz aracınız garantisi de olması gerekir ) Eğer serviste yaptırsa idiniz orada bunu hallediyorlar dı.. Özel servisi ücret açısından tercih ettiğinize göre bu yaptırdığınız bakımda neler yaptılar ve ne kadara mal oldu ? Yani Sanayi ve servis bakımı arasında ne kadar bir fiat uçurumu var merak ettim.
20-06-2012, Saat:15:02
www Cevapla
papyon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3332
Mesajlar: 8
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 27-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(20-06-2012, Saat:15:02)isoskeisos yazdı:
(20-06-2012, Saat:14:03)papyon yazdı: Arkadaşlar bende şunu belirteyim.20 000 bakımını dışarıda kendi tamircime yaptırdım. yol bilgisayarında servis süresini geçti diye yazı çıkıyordu her marşa bastığımda , formdada okuduğum kadarıyla bilgisayara bağlanıp silinmesi gerekiyomuş.
Ancak tam hatırlamamakla birlikte 1000 km geçti yada 1200 km geçti + gün olarakta 25 veya 30 gün ..... yol bilgisayarında artık servis zamanı geçti diye bir ibare çıkmıyor...biggrin yani uzun lafın kısası, bilgisayardan silme işlemine gerek kalmadı. benim kendi tecrübem yaşayan varmı acaba?

Aracınızını garantisi bitmiş mi idi? çünkü henüz 20 bin km bakımı yaptırdığınızı söylüyorsunuz..(henüz aracınız garantisi de olması gerekir ) Eğer serviste yaptırsa idiniz orada bunu hallediyorlar dı.. Özel servisi ücret açısından tercih ettiğinize göre bu yaptırdığınız bakımda neler yaptılar ve ne kadara mal oldu ? Yani Sanayi ve servis bakımı arasında ne kadar bir fiat uçurumu var merak ettim.
     merhaba iyi formlar isoskeisos , şu ana kadar garanti kapsamında hiç arabam olmamıştı ondan dolayı çok kararsızdım ama formlarınızdan biraz araştırmamla beraber ,servislerede telefonlarla sorarak bilgi topladım . servislerin bana vermiş olduğu fiyat ekstra bir şey çıkmassa 370 ile 400 arası bulur dendi + yağ değişiminden 10 gün önce bursada fiat yetkili servise bir parça sormaya gittim yedek parça servisin içindeydi , sistemde arıza olduğu için 8-10 dk.çalışanların içinde durdum, keşke durmaz olaydım elemanların hareketleri şimarık davranışları,bitanesi arabanın kaputun üstüne oturması , bir elemanın diğerine kulaklarını tutarak kepçük kulaklı diyerek lakayit davranması benim kafamdaki düşünceleri destekler gibiBlushing,kendi kendime sen bu arabayı garantin bitsede buraya getirme dışarıda yaptır dedi.Thumbup1
yağ mobil 1 esp 5w30 103 tl.
mazot filitresi 75tl. opar
hava-yağ-polen filitreleride 30 tl.opar.
lastikleride ön arka yaptık
balatalarımda rahat 20 bin daha gider dedi usta
işçilikte 15 tl. arkadaşım olduğu için
toplam....223tl.
İYİMİ YAPTIM KÖTÜMÜ YAPTIM ZAMAN GÖSTERECEK..ha bide arabanın performansıda yüzde 30 arttı diyebilirim.
21-06-2012, Saat:14:53
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Öncelikle yorumların için teşekkürler, Ayrıca dışarıda yaptırman servisten
ucuza gelmiş.. Performans artışı için ise şunu demeliyim ki, araçlarımızda özellikle yağ ve filitre değişiminden dolayı performans değişikliği hissetmeniz çok normal.... aracınızı güle güle kullanınız. Ayrıca bahse konu servis hakkındaki görüşlerinizi forumdaki Servis başlığı altında belirtirseniz daha uygun olacaktır. Çünkü Bizim forumumuzun Fiat yetkilileri tarafından da izlenmekte olduğunu ve buna göre önlemler aldıklarını biliyorum..
21-06-2012, Saat:17:30
www Cevapla
papyon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3332
Mesajlar: 8
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 27-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(21-06-2012, Saat:17:30)isoskeisos yazdı: Öncelikle yorumların için teşekkürler, Ayrıca dışarıda yaptırman servisten
ucuza gelmiş.. Performans artışı için ise şunu demeliyim ki, araçlarımızda özellikle yağ ve filitre değişiminden dolayı performans değişikliği hissetmeniz çok normal.... aracınızı güle güle kullanınız. Ayrıca bahse konu servis hakkındaki görüşlerinizi forumdaki Servis başlığı altında belirtirseniz daha uygun olacaktır. Çünkü Bizim forumumuzun Fiat yetkilileri tarafından da izlenmekte olduğunu ve buna göre önlemler aldıklarını biliyorum..
Bende siz yöneticilere teşekkür ederim.iyi çalışmalar dileyerek kazasız günler diliyorum.
21-06-2012, Saat:18:28
Cevapla
TA682 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3422
Mesajlar: 1
Nereden: 39 Kırklareli
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 23-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(21-06-2012, Saat:14:53)papyon yazdı:
(20-06-2012, Saat:15:02)isoskeisos yazdı:
(20-06-2012, Saat:14:03)papyon yazdı: Arkadaşlar bende şunu belirteyim.20 000 bakımını dışarıda kendi tamircime yaptırdım. yol bilgisayarında servis süresini geçti diye yazı çıkıyordu her marşa bastığımda , formdada okuduğum kadarıyla bilgisayara bağlanıp silinmesi gerekiyomuş.
Ancak tam hatırlamamakla birlikte 1000 km geçti yada 1200 km geçti + gün olarakta 25 veya 30 gün ..... yol bilgisayarında artık servis zamanı geçti diye bir ibare çıkmıyor...biggrin yani uzun lafın kısası, bilgisayardan silme işlemine gerek kalmadı. benim kendi tecrübem yaşayan varmı acaba?

Aracınızını garantisi bitmiş mi idi? çünkü henüz 20 bin km bakımı yaptırdığınızı söylüyorsunuz..(henüz aracınız garantisi de olması gerekir ) Eğer serviste yaptırsa idiniz orada bunu hallediyorlar dı.. Özel servisi ücret açısından tercih ettiğinize göre bu yaptırdığınız bakımda neler yaptılar ve ne kadara mal oldu ? Yani Sanayi ve servis bakımı arasında ne kadar bir fiat uçurumu var merak ettim.
     merhaba iyi formlar isoskeisos , şu ana kadar garanti kapsamında hiç arabam olmamıştı ondan dolayı çok kararsızdım ama formlarınızdan biraz araştırmamla beraber ,servislerede telefonlarla sorarak bilgi topladım . servislerin bana vermiş olduğu fiyat ekstra bir şey çıkmassa 370 ile 400 arası bulur dendi + yağ değişiminden 10 gün önce bursada fiat yetkili servise bir parça sormaya gittim yedek parça servisin içindeydi , sistemde arıza olduğu için 8-10 dk.çalışanların içinde durdum, keşke durmaz olaydım elemanların hareketleri şimarık davranışları,bitanesi arabanın kaputun üstüne oturması , bir elemanın diğerine kulaklarını tutarak kepçük kulaklı diyerek lakayit davranması benim kafamdaki düşünceleri destekler gibiBlushing,kendi kendime sen bu arabayı garantin bitsede buraya getirme dışarıda yaptır dedi.Thumbup1
yağ mobil 1 esp 5w30 103 tl.
mazot filitresi 75tl. opar
hava-yağ-polen filitreleride 30 tl.opar.
lastikleride ön arka yaptık
balatalarımda rahat 20 bin daha gider dedi usta
işçilikte 15 tl. arkadaşım olduğu için
toplam....223tl.
İYİMİ YAPTIM KÖTÜMÜ YAPTIM ZAMAN GÖSTERECEK..ha bide arabanın performansıda yüzde 30 arttı diyebilirim.

Merhaba,

Dediklerinin aynısını bende yaptırdım. 205 TL.
23-07-2012, Saat:16:11
Cevapla
iibrahimm Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3348
Mesajlar: 64
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 03-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
usta bence yagdan biraz fazla para almış okadar pahalı olmaması lazım
23-07-2012, Saat:22:58
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: Servis Dısında Bakım Malıyetı
Garantı uzatma olayında kampanya vardı 175 tl cıvarında 1 yıl daha uzatma teklıfı geldı arac 3 yılı bıtırecek karar veremedım
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
24-07-2012, Saat:14:51
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
Cvp: Servis Dısında Bakım Malıyetı
Serkan kardeşim; Bence aldığın fiat çok değil, bir depo mazot parasından biraz fazla diyebiliriz. Hele ; eğer kredi kartınla taksitlendirebilirsen daha da güzel olur..
24-07-2012, Saat:15:09
www Cevapla
papyon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3332
Mesajlar: 8
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 27-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: Servis Dısında Bakım Malıyetı
ibrahim meraba bursadansın herhalde , yağı bursa can ticaretten aldım yıldırım belediyesinin yanında bir kaç yere sorduğum da 115 ile 135 arası fiyat söylüyorlar + pc den araştırdım 95 ile 116 tl ye kadar fiyat oynuyor.
yalnız yağla ilgili şunu söyleyebilirim , süper ötesi tavsiye ederim.
24-07-2012, Saat:15:15
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bursa özel veya yetkili servis tavsiyesi Borac 0 1,386 28-01-2023, Saat:18:13
Son Yorum: Borac
  servis gecti yazısı kaldırma BuuLuuT 20 64,138 08-02-2018, Saat:19:23
Son Yorum: Nemesis
  [Dikkat] Kırmak Oto İstanbul Pendik Servis Rezilligi Ağırman 0 5,765 16-08-2016, Saat:00:43
Son Yorum: Ağırman
  [Dikkat] Kırmak Oto İstanbul Pendik Servis (40 bin) Bakım Ağırman 6 10,328 13-08-2016, Saat:02:22
Son Yorum: Ağırman
  10000 km ilk bakım ne kadar ? isoskeisos 38 57,531 11-06-2016, Saat:04:26
Son Yorum: hitmehmet

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi