dün bıraktık arabayı ön tampondaki çizikleri rutuşlasınlar diye adamlar saf zannediyor bizi gittim tampon hasarı girmişler kaldırın dedim boya nasıl tampon hasarı oluyor ? kaskodan para gelcek ya beyefendilere takozların 2 sinide değiştirmişler zorla silecekleride değiştirttim boya koruma da yaptırdım zorla

mis gibi oldu
tıkırtı kesilmiş bizim isterseniz bi soruyum servise uğrayıp yeterince kıl ettim zaten adamları
(01-06-2012, Saat:00:56)Rüzgar53 yazdı: Bu arabaya nasıl böyle hakaret ediyosunuz anlamıyorum aynısından bendede war ha dediğiniz gibi arkasindan kasisde falan geçerken ses yapiyor ama gitmiyor diyen arkadas
1.45
2.88
3.120
4. 165
5 de 215
gibi bişey gördüm 6 dewirdeydi daha!
Sadece yazılım war ya sizdeki arabalarda bişey war yada bendeki anlayamadım gitti walla 
Direksiyon hopluyordu ama
gayet memnunum doblo ws tarzindaki arabalardan çok çok daha iyi
valla arkadaşım 1.3 dizel bir arabayı 6000 d/d kadar sıkmanın hiç bir mantığı yoktur bu aracın devir bandı en çok güç erettiği devir zaten belli sen istersen 10.000 d/d dön gideceğin hız aynıdır çünkü bir ivmelenme kalmıcaktır bomboş devir döneceksin onuda geçtim benim için mühim olan 2 de 88 3 te 120 değil illaki bi şekilde görür ne kadar sürede gördüğü önemli olan sen 3 te 120 görcem diye yırtınırken dikkat ette millet 10 boy önünde olmasın