Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hangi Cila ?
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Hangi Cila ?

http://www.hepsiburada.com/Liste/nigrin-...ryId=26001

http://www.hepsiburada.com/Liste/the-sol...ryId=26001

http://www.hepsiburada.com/Liste/formula...ryId=26001


Hangisini almalıyım? Nasıl kullanmalıyım?
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
22-01-2011, Saat:02:41
www
muallim
Unregistered
 
#2
RE: Hangi Cila ?
serkan fiat ve gramaj aralıgında 2. yi uygun
ama bence meguiers diyorum gerçi pahalı siteden bak bayileri genelde dökme satıyorlar
22-01-2011, Saat:13:48
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: Hangi Cila ?
Teşekkürler.

[Resim: otm090191.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
(Son Düzenleme: 22-01-2011, Saat:16:39, Düzenleyen: fiorino51.)
22-01-2011, Saat:16:39
www
NemO_R
Unregistered
 
#4
RE: Hangi Cila ?
bencede meguiers gidip alcam boş vakit bulursam bu arada yakın zamanda sticker larımız elimize geçiyor bilginize
22-01-2011, Saat:17:12
fio48
Unregistered
 
#5
RE: Hangi Cila ?
Teflon katkılı olanları her zaman tavsiye ederim.Bu markaya gözü kapalı güvenebilirsiniz.


Turtle Wax Teflon Sıvı Cila
22-01-2011, Saat:21:28
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#6
RE: Hangi Cila ?
bende sonax marka cila ve boya koruyucu kullanıyorum aracımı ilk aldıgımda gidip sonaxda boya koruma yaptırmıstım önceki araclarımdada sonax cila kullandım ve yaptırtrım gayet memnun kaldım şahsen ben
22-01-2011, Saat:22:17
muallim
Unregistered
 
#7
RE: Hangi Cila ?
sonax da wax kullanıyor içerigi mumlu bir madde o yüzden teflondan daha uzun ömürlü ve kalın koruyucu tabaka oluşturuyor fio48 kardeş.önceleri en iyisi teflondu ama artık wax var.
tabii birazda tercih meselesi ama teflon alacaklara önerim çbs hem ekonomik hemde emsallerine göre iyi.

http://www.tekzen.com.tr/newsite/prd-675...000ml.aspx

http://www.hepsiburada.com/Liste/Product...=otm095606

benim kullandıgım ürün bu bunu izmirden dökme olarak alıyoruom

http://www.meguiars.com.tr/product_info....cts_id=192

buda çok güzel ayrıca pasta cila istemiyor yani pasta dan sonra yukardaki ürün sonraki işlemler de ise alttaki ürün ile devam

http://www.meguiars.com.tr/product_info....cts_id=193


23-01-2011, Saat:00:04
fio48
Unregistered
 
#8
RE: Hangi Cila ?
(23-01-2011, Saat:00:04)muallim yazdı: sonax da wax kullanıyor içerigi mumlu bir madde o yüzden teflondan daha uzun ömürlü ve kalın koruyucu tabaka oluşturuyor fio48 kardeş.önceleri en iyisi teflondu ama artık wax var.
tabii birazda tercih meselesi ama teflon alacaklara önerim çbs hem ekonomik hemde emsallerine göre iyi.

http://www.tekzen.com.tr/newsite/prd-675...000ml.aspx

http://www.hepsiburada.com/Liste/Product...=otm095606

benim kullandıgım ürün bu bunu izmirden dökme olarak alıyoruom

http://www.meguiars.com.tr/product_info....cts_id=192

buda çok güzel ayrıca pasta cila istemiyor yani pasta dan sonra yukardaki ürün sonraki işlemler de ise alttaki ürün ile devam

http://www.meguiars.com.tr/product_info....cts_id=193

ÇBS'nin 500 ml teflonlu olanın geçen mart ayında muğla tekzenden aldım ve bu yaz sonu bitirdim.Güzel bir cilaydı fakat teflonlu olanların parlatma özelliği fazla olmuyor.Fakat yukarıda belirttiğim Turtle Wax Teflonlu cilayı ÇBS'den önce kullandım ve çok memnundum.Ayrıca iyi de parlatıyordu.

Geçenlerde kaskomun hediyesi olan boya koruma parlatmayı buradaki yetkili serviste takozları değiştirirken yaptırdım.Servis, senin önerdiğin meguiars markanın ürünlerini kullanıyordu.Aracı teslim aldığımda uygulama gayet güzeldi.Aracın kaportası hem parlamış hem de elimi sürünce fark edilir derecede kayganlaşmıştı.Yaz tatiline girmeden ya meguiars ya da yine Turtle Wax ptfe alma niyetindeyim.
23-01-2011, Saat:01:45
FiorinoFunClub Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 413
Mesajlar: 26
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 12-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: Hangi Cila ?
meguiars ın hangi ürününü almalıyız ?
http://www.hepsiburada.com/liste/departm...iars&sc=32
23-01-2011, Saat:11:58
www
fio48
Unregistered
 
#10
RE: Hangi Cila ?
(23-01-2011, Saat:11:58)FiorinoFunClub yazdı: meguiars ın hangi ürününü almalıyız ?
http://www.hepsiburada.com/liste/departm...iars&sc=32

Meguiars cila ürünlerini hiç kullanmadım fakat yukarıda da belirttiğim üzere yetkili servisin uygulamasından memnun kaldım.Almadan önce servisteki ustayla görüşüp öğrenmek istiyorum.

Şunu da belirtmek isterim ki, hepsiburadadan aşağıdaki ürünü almıştım.Cila işinde mükemmel işe yarıyor.

[Resim: otm853070.jpg]

23-01-2011, Saat:12:11


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hangi Hızlı Cila ? fiorino51 9 13,571 25-02-2014, Saat:23:13
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi