Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2012 emotion otomatik 5 vites
limitless Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3842
Mesajlar: 3
Nereden: 09 Aydın
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites

bende de otomatik var şehir içi 7.4 gösteriyor.yakıt bp ultimate ve dört depoda bir shell gtl
16-02-2013, Saat:23:47
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
Arac su an 3500 km sehir içi 6.4 Lt dahada düşecek gibime geliyor yakıt olarak shell kullanıyorum
16-02-2013, Saat:23:54
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#13
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Valla Bu Yakıtları Nasıl Elde Ediyorsunuz 8.3 Den Düşüremedim Ben Henüz Ş.içi Ş.dışı Ort. Tüketim Bu confused
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


17-02-2013, Saat:00:35
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#14
RE: 2012 emotion otomatik 5 vites
Valla üstat ben seri kullanıyorum ve hergün yaklaşık 5 km rampa çıkıyorum benim arac Euro 5 start stop lu yakıt durumu bu
17-02-2013, Saat:00:41
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#15
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
benim araçta 6lt gösteriyor.uzun yoldada 4.3 litreye düşüyor.gerçektem fiolar az yakıyor.
17-02-2013, Saat:00:47
Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
(17-02-2013, Saat:00:47)MUSTAFA UYSAL yazdı: benim araçta 6lt gösteriyor.uzun yoldada 4.3 litreye düşüyor.gerçektem fiolar az yakıyor.

Üstat uzunyolda senin arac 6 ileri olduğu için benimkinden daha ekonomiktir diye düşünüyorum
17-02-2013, Saat:00:54
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#17
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Bu Benim Arabada Yakıtı Su Gibi İçiyor Resmen 8.3 Den Aşağısını Görmedim Bu Yazan Arkadaşlar Acaba Dalga Mı Geçiyorlar Diye Düşünmeye Başladım Diğer Aracım Bundan Biraz Daha Az Yakıyor confused
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


17-02-2013, Saat:01:01
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#18
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
(17-02-2013, Saat:00:54)Göksel35 yazdı:
(17-02-2013, Saat:00:47)MUSTAFA UYSAL yazdı: benim araçta 6lt gösteriyor.uzun yoldada 4.3 litreye düşüyor.gerçektem fiolar az yakıyor.

Üstat uzunyolda senin arac 6 ileri olduğu için benimkinden daha ekonomiktir diye düşünüyorum
Evet nede olsa 6 ileri farkımız olsun.

(17-02-2013, Saat:01:01)MsK yazdı: Bu Benim Arabada Yakıtı Su Gibi İçiyor Resmen 8.3 Den Aşağısını Görmedim Bu Yazan Arkadaşlar Acaba Dalga Mı Geçiyorlar Diye Düşünmeye Başladım Diğer Aracım Bundan Biraz Daha Az Yakıyor confused
Dalga geçilçek bir şey yok1.3 75 bg otomatik 6 ileri ve eko tuşuyla bu kadar az yakıyor.gaz pedalını sende üzme oda seni üzmez.
(Son Düzenleme: 17-02-2013, Saat:01:24, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
17-02-2013, Saat:01:19
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#19
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
Artık E modunu bende her daim kullanıyorum bayağı farkediyor Sürekli kullanın farkı göreceksiniz Birde ekranda anlık tüketim açık olsun pedalı ona göre ayarlayın Zorlamayın (İsmail abi yöntemi) Thumbup1
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
17-02-2013, Saat:11:37
www Cevapla
Göksel35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4360
Mesajlar: 144
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 144
Kayıt Tarihi: 17-11-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#20
Cvp: 2012 emotion otomatik 5 vites
(17-02-2013, Saat:01:19)MUSTAFA UYSAL yazdı:
(17-02-2013, Saat:00:54)Göksel35 yazdı:
(17-02-2013, Saat:00:47)MUSTAFA UYSAL yazdı: benim araçta 6lt gösteriyor.uzun yoldada 4.3 litreye düşüyor.gerçektem fiolar az yakıyor.

Üstat uzunyolda senin arac 6 ileri olduğu için benimkinden daha ekonomiktir diye düşünüyorum
Evet nede olsa 6 ileri farkımız olsun.

(17-02-2013, Saat:01:01)MsK yazdı: Bu Benim Arabada Yakıtı Su Gibi İçiyor Resmen 8.3 Den Aşağısını Görmedim Bu Yazan Arkadaşlar Acaba Dalga Mı Geçiyorlar Diye Düşünmeye Başladım Diğer Aracım Bundan Biraz Daha Az Yakıyor confused
Dalga geçilçek bir şey yok1.3 75 bg otomatik 6 ileri ve eko tuşuyla bu kadar az yakıyor.gaz pedalını sende üzme oda seni üzmez.

Bizim araçlar otomatik oldugundan devrinde vites değişiyor senin araç düz vites se devrini iyi ayarla öyle vites değiştir faydası olucaktır
17-02-2013, Saat:14:42
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Up [Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası umutchatin 9 26,088 28-06-2022, Saat:16:50
Son Yorum: sitemmkar
  [Soru] emotion dynamic farkı EFECAR 6 26,007 24-12-2016, Saat:20:11
Son Yorum: ulas55
  [Bilgi] Fiorıno emotıon hakkında bilgi emre2934 4 10,562 02-10-2015, Saat:11:18
Son Yorum: laylom3a
  2011 emotion araca flash bellek takılabilir mi? maminci 4 8,978 14-05-2013, Saat:19:40
Son Yorum: MsK
  Buda benim 2012 Fiom fiorintam38 6 7,055 14-10-2012, Saat:10:38
Son Yorum: fiorintam38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi