(11-04-2013, Saat:21:48)TURUNCU 16 yazdı: (11-04-2013, Saat:21:37)fth44 yazdı: (11-04-2013, Saat:20:38)TURUNCU 16 yazdı: (11-04-2013, Saat:20:24)fth44 yazdı: (11-04-2013, Saat:19:48)TURUNCU 16 yazdı: sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
Doğrudur. Çok tşk. ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı..
sizin aracınıza isterseniz orjinal düğmesiyle sis takılıyor bilginize
Yalnız orjinal düğmesinde sadece arka sis lambasının tuşu var. Sis lambası taktırsam serviste kaça mal olur?
350 tl işçilik dahil diye biliyorum artı düğme parası ve aktivleşme si gerekir
Bayağı yüksekmiş maliyeti.. Peki spoiler takmak istiyorum kaliteli ve görünümü güzel spoiler nerden bulabilirim sahibinden.com dışında