Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#71
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!

Arkadaşlar Sonunda Paracıklarıma Kıydım ve Epeydir Düşündüğüm Dabıl Teyp'i Kürşat kardeşimden aldık aldık dedim çünki 2 cihaz aldık birisi benim diğeri kayınımın aracına. Ümraniyede Dal elekronik Eyüp usta ve arkadaşı iki aracada montajı yaptılar, sonuç olarak full+full bir cihaz şahsen benim çok hoşuma gitti, istediğim tüm özelliklere sahip, en çok beğendiğimde aracın hangi kapısının açık kaldığının ekranda göstermesi ve cihaz kapalıyken geri vitese takıldığında geri kameranın çalışması, sorusu olan kardeşime cevap vermeye çalışırım...

MAŞALLAH Demeyenin saçı bitlensin biggrin

[Resim: bs4s.jpg]
[Resim: 0hl7.jpg]
[Resim: oomh.jpg]
[Resim: dkf4.jpg]
[Resim: 55u9.jpg]
[Resim: sj4u.jpg]
[Resim: f211.jpg]
[Resim: ikk0.jpg]
[Resim: 7kfd.jpg]
(Son Düzenleme: 30-11-2013, Saat:20:40, Düzenleyen: BaSKaN.)
30-11-2013, Saat:17:03
www Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#72
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
Oncelikle hayirli olsun.Montaj dahil kac lira?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
30-11-2013, Saat:17:19
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#73
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
(30-11-2013, Saat:17:19)qosmio yazdı: Oncelikle hayirli olsun.Montaj dahil kac lira?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkür ederim, Montaj ve geri kamera dahil 1200TL. Biz 2 cihaz birden taktırdım onun hatırına 1100TL araç başı ödedik..
30-11-2013, Saat:17:32
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#74
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Hayırlı olsun abi bu satılan araba degilmiydi
30-11-2013, Saat:20:08
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#75
Modifiye Devam Ediyor.!
Hayırlı olsun güzel olmuş.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
30-11-2013, Saat:20:26
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#76
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
(30-11-2013, Saat:20:08)semih5389 yazdı: Hayırlı olsun abi bu satılan araba degilmiydi

Tşk ederim, evet o araç, az evvelde alarm takıldı o araca biggrin

[quote='TURUNCU 16' pid='34241' dateline='1385828804']
Hayırlı olsun güzel olmuş.

Teşekkür ederim, Allah isteyen tüm kardeşlerime nasip etsin inş.
(Son Düzenleme: 30-11-2013, Saat:20:42, Düzenleyen: BaSKaN.)
30-11-2013, Saat:20:41
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#77
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Abi araba guzel tek kusuru km fazla olmasa dusunmedim degil
30-11-2013, Saat:20:51
Cevapla
fiorino051 Çevrimdışı
200
inadına 51
Üye
Uye No: 969
Mesajlar: 132
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 132
Kayıt Tarihi: 29-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#78
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
güzel olmuş
01-12-2013, Saat:00:07
Cevapla
ilker16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5793
Mesajlar: 1
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 01-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#79
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
güzel olmuş
aracına sunroof taktıran varmı bende taktırmayı düşünüyorum ama bir kaç yerle görüştüm bu modelde sıkıntı oluyor derler
taktıran varsa görüş alabilirsem sevinirim
01-12-2013, Saat:16:49
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#80
Modifiye Devam Ediyor.!
Kamera biraz dönük sanki. Tam düz göstermiyor smile


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
01-12-2013, Saat:19:38
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,994 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi