Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#81
RE: Modifiye Devam Ediyor.!

[quote='TURUNCU 16' pid='34260' dateline='1385912284']
Kamera biraz dönük sanki. Tam düz göstermiyor smile


O kadar yamukluk bendede var biggrin
03-12-2013, Saat:00:35
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#82
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Meşhur karadenizli laflarindan bi tane daha

O kadar yamukluk bendede var ha ha ha
03-12-2013, Saat:00:43
Cevapla
ŞehinŞah Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5667
Mesajlar: 10
Nereden: 18 Çankırı
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 29-10-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#83
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
abi bu orjinal fiat dabıl teybimi...
03-12-2013, Saat:21:49
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#84
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
(03-12-2013, Saat:21:49)ŞehinŞah yazdı: abi bu orjinal fiat dabıl teybimi...

Evet
04-12-2013, Saat:00:12
www Cevapla
ŞehinŞah Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5667
Mesajlar: 10
Nereden: 18 Çankırı
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 29-10-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#85
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
bunu nerden temin edebiliriz internetten aradım bulamadım uyumu nasıl bende almayı düşünüyorum...
04-12-2013, Saat:23:02
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#86
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
(30-11-2013, Saat:17:32)BaSKaN yazdı:
(30-11-2013, Saat:17:19)qosmio yazdı: Oncelikle hayirli olsun.Montaj dahil kac lira?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkür ederim, Montaj ve geri kamera dahil 1200TL. Biz 2 cihaz birden taktırdım onun hatırına 1100TL araç başı ödedik..

kardeşim Ali bey;
Yakışır sana çok güzel olmuş güle güle kullan........ Doğrusu fotolara bakınca çoooookkkk beğendim.......
04-12-2013, Saat:23:23
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#87
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
(04-12-2013, Saat:23:02)ŞehinŞah yazdı: bunu nerden temin edebiliriz internetten aradım bulamadım uyumu nasıl bende almayı düşünüyorum...

Kürşat beyle irtibata geç yardımcı olsun Tel: 0535 7021919
05-12-2013, Saat:01:50
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#88
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
[Resim: 20150829051735.jpg]
30-08-2015, Saat:00:29
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#89
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Far Karartma & Gündüz Farı&Audi Led Sinyal Uygulaması; Sevgili Kardeşim, Hakan Ustanın Ellerine Sağlık Yine Hünerlerini Sergiledi. Eline Koluna Sağlık Kardeşim. Arkadaşlar İşlemi Yapan Hakan Usta, İstanbul-Fatih-Yedikule'de Hizmet vermektedir. Tel: 0532 404 1112 Not: Fiyat Konusunda Lütfen kendisiyle İrtibata Geçin. Video: https://www.youtube.com/watch?v=CMUhtvi-ByM

[Resim: 4544545111111111111.jpg]


[Resim: 0ffb5b92_daf5_46c2_88f8_6d6c75761cc9.jpg]

[Resim: 6d21b63d_32dc_4320_b8f6_4233833e8db5.jpg]

[Resim: 8d046233_c06e_45eb_bd27_eeb5cee89ef5.jpg]

[Resim: 1234ae4f_34dd_4569_8375_d6b12c7e1c05.jpg]


[Resim: 12226745_10153752224639243_1980673045_n.jpg]

[Resim: 20151107_121028.jpg]

[Resim: 20151107_122302.jpg]

[Resim: 20151107_122315.jpg]

[Resim: a77661e2_4a47_480f_8e86_aa9de2ea0471.jpg]
(Son Düzenleme: 09-11-2015, Saat:23:06, Düzenleyen: BaSKaN.)
08-11-2015, Saat:11:55
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#90
RE: Modifiye Devam Ediyor.!
Hayirli olsun
10-11-2015, Saat:12:29
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,994 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi