Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Dikkat] SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİYATINDAN SATILIKTIR
reis48 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 67
Mesajlar: 7
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİYATINDAN SATILIKTIR

Arkadaşlar geçen hafta 1.6 105beygir premio black doblo aldım.kendi fiomuda takasa verdim Fiat Su Otomotiv aracıma 22.000 lira verdi takasta.doblo çarşamba bayide olacak trafik tescil işlemleri ıvırı zııvırı yılbaşını geçecek.o süreye kadar fiorino bende. o fiyata bayiye vermektense aynı fiyata kullanıcı alsın daha mantıklı diye düşündüm.düşünen olursa ilan no: 113179543 sahibinden.com üzerinden ilandadır.
(Son Düzenleme: 24-12-2013, Saat:20:26, Düzenleyen: reis48.)
24-12-2013, Saat:03:36
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
Bence kesinlikle takasa girilmemeli. 22.000 çok. Baktım araca 24.000 e rahat gidecek bir araç.
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
24-12-2013, Saat:13:41
Cevapla
afacan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3473
Mesajlar: 102
Nereden: 15 Burdur
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 102
Kayıt Tarihi: 28-08-2012


Teşekkür Puanı: 10
Rep Ver:
#3
Cvp: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
bence bu fiyata kaçırılmamlı
alana ve satana hayırlı olsun
(Son Düzenleme: 24-12-2013, Saat:14:04, Düzenleyen: afacan.)
24-12-2013, Saat:14:02
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
Neden ayrıntılı bilgi yazmiyosun. Kazalimi değişen boya varmi bunlari acik acik yazin.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
24-12-2013, Saat:14:46
Cevapla
yanlizkurt_44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3343
Mesajlar: 59
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 59
Kayıt Tarihi: 01-06-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
Arabalarımızın değerini yerlere serdiniz gitti.
[Resim: image.jpg]
24-12-2013, Saat:14:50
Cevapla
rally2003 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4996
Mesajlar: 100
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 100
Kayıt Tarihi: 14-05-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
Cvp: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
Tavan ve sağ-sol ön çamurluklar boyalı yazıyor. Bence en fazla 24 eder. Bugün bir galeri 2011 30 Bin kilometrede Emotion aracıma 25 bin verdi. Araçta ses sistemi, deri direksiyon, ışıklı deri vites var. Sizce 27-28'e gidermi arabam? Servis bakımlı ve boyasız.
24-12-2013, Saat:15:59
Cevapla
reis48 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 67
Mesajlar: 7
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİATINDAN SATILIKTIR
(24-12-2013, Saat:14:46)qosmio yazdı: Neden ayrıntılı bilgi yazmiyosun. Kazalimi değişen boya varmi bunlari acik acik yazin.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hocam zaten ilanı incelediysen orada değişeni boyananı yazıyor plakayıda yazdım çok fazla detayınıda arayana kendim söylüyorum

(24-12-2013, Saat:13:41)tolga123 yazdı: Bence kesinlikle takasa girilmemeli. 22.000 çok. Baktım araca 24.000 e rahat gidecek bir araç.

tşk ederim haklısınız da artık pazarlığımı yaptım paramı ayarladım fazla üstelemek istemiyorum o konuda. bu araç şubattan bu yana ilanda 25.000 den açtım kimse ile anlaşamadık ufak tefekte hasar var araçta artısını eksisini aramadım verdim gitti.
(Son Düzenleme: 24-12-2013, Saat:20:24, Düzenleyen: reis48.)
24-12-2013, Saat:20:19
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#8
Cvp: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİYATINDAN SATILIKTIR
Valla Bayiye Vereceksende Bence Doubleyi Sök Derim Ben Zaten Arabayı Bedava Veriyorsun Benim Aracıma 2009 98 Binde 23 Verdiler Ben Şahsım Adına 22'ye Vereceğime Aracıma Binerim
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


25-12-2013, Saat:00:49
Cevapla
reis48 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 67
Mesajlar: 7
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: SADECE 2 HAFTALIĞINA GALERİ FİYATINDAN SATILIKTIR
(25-12-2013, Saat:00:49)MsK yazdı: Valla Bayiye Vereceksende Bence Doubleyi Sök Derim Ben Zaten Arabayı Bedava Veriyorsun Benim Aracıma 2009 98 Binde 23 Verdiler Ben Şahsım Adına 22'ye Vereceğime Aracıma Binerim

Onu sökücem violence ses sistemi var onuda sökücem.şu fiyat konusundada her aracın çok tutulduğu bi bölge var sanırım benim aracim olsun arkadaşlarımın fiosu olsun çok para vermiyorlar hocam cidden piyasası hep buralarda
25-12-2013, Saat:01:49
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Acil] Selamin Aleyküm Aracım satiliktir. Onur0403 3 4,641 14-01-2016, Saat:01:17
Son Yorum: TURUNCU 16
  [Acil] satılıktır. aile aracı olarak kullanılmıştır. değişensiz ramazan0643 0 3,221 25-01-2015, Saat:19:02
Son Yorum: ramazan0643
  [Acil] Sorunsuz Fio satılıktır sevimsiz82 3 4,784 19-01-2015, Saat:17:42
Son Yorum: sevimsiz82
  Pioneer 6850MP Balıklı teyp satılıktır. NOZER 3 6,768 08-12-2014, Saat:19:58
Son Yorum: NOZER
  2009 MODEL EMOTION 43800KM ORJİNAL FİOO MUZ SATILIKTIR. zekerriya 8 6,720 25-08-2013, Saat:22:47
Son Yorum: zekerriya

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi