(24-12-2013, Saat:14:46)qosmio yazdı: Neden ayrıntılı bilgi yazmiyosun. Kazalimi değişen boya varmi bunlari acik acik yazin.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam zaten ilanı incelediysen orada değişeni boyananı yazıyor plakayıda yazdım çok fazla detayınıda arayana kendim söylüyorum
(24-12-2013, Saat:13:41)tolga123 yazdı: Bence kesinlikle takasa girilmemeli. 22.000 çok. Baktım araca 24.000 e rahat gidecek bir araç.
tşk ederim haklısınız da artık pazarlığımı yaptım paramı ayarladım fazla üstelemek istemiyorum o konuda. bu araç şubattan bu yana ilanda 25.000 den açtım kimse ile anlaşamadık ufak tefekte hasar var araçta artısını eksisini aramadım verdim gitti.