Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XENON FAR YARDIMI
keremdurmaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5650
Mesajlar: 30
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2010
Aracı: BİPPER
Yorumları: 30
Kayıt Tarihi: 24-10-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
XENON FAR YARDIMI

Sislere xenon far atıcam haftaya bişey kafama takıldı sislere h1 xenonmu atıcam h3 mü yardımcı olursanız memnun kalırım şimdiden teşekkürler smile
[Resim: uzgmv.png]

BUDA BİZİM FARKIMIZ smile

17-01-2014, Saat:22:28
Cevapla
59ZC677 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4539
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 24-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: XENON FAR YARDIMI
h1 h1 h1 h1
Senin Hayal Ettiklerini Ben Yaşıyorum..
17-01-2014, Saat:22:58
Cevapla
komando29 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5763
Mesajlar: 57
Nereden: 71 Kırıkkale
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 57
Kayıt Tarihi: 25-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: XENON FAR YARDIMI
(17-01-2014, Saat:22:58)59ZC677 yazdı: h1 h1 h1 h1

şu profil fotondakı farın üstünde yanı sinyallerin oldugu filmi kaç para kaca mal oldu ???*
cool yaşıyorum işte bir şeylerin acısı ,bir şeylerin anısıyla . . ! cool
17-01-2014, Saat:23:10
Cevapla
selcuk34 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1297
Mesajlar: 15
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 16-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: XENON FAR YARDIMI
H1 takican.bizim araclarda öyle.
Sali günü muayneden gectim hic bisey demediler.gecen sen gecememistim.
Su zenon olatlyina bi cagre bulamadilar, birde cam filmi.
Her sene muayneye gitmek beni yordu. .....
18-01-2014, Saat:01:10
Cevapla
emrbkmzci Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5243
Mesajlar: 29
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 21-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: XENON FAR YARDIMI
bende aldım 15 gün oluyor 30000K mavi smile ama h4 aldım farklı mı ?
[Resim: pz12.jpg]
18-01-2014, Saat:11:37
Cevapla
59ZC677 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4539
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 24-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: XENON FAR YARDIMI
(17-01-2014, Saat:23:10)komando29 yazdı:
(17-01-2014, Saat:22:58)59ZC677 yazdı: h1 h1 h1 h1

şu profil fotondakı farın üstünde yanı sinyallerin oldugu filmi kaç para kaca mal oldu ???*

kendi yapımım turuncu folya ile yaptım ama ayrıntılı oldugu için kalkma yaptı mercek için tekrar actıgımda boya atmayı düşünuyorm.
Senin Hayal Ettiklerini Ben Yaşıyorum..
18-01-2014, Saat:20:05
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Led Xenon konusu Janmaat 0 1,999 23-01-2021, Saat:12:07
Son Yorum: Janmaat
  [Yeni] Bi-xenon Mercek - Daylight - DRL Led Stop Uygulaması Onderdincay 13 18,865 02-07-2015, Saat:14:47
Son Yorum: 31Mehti9244
Thumbs Up [Yeni] FİOMA XENON FAR.. forzAonur 21 18,649 17-02-2015, Saat:10:49
Son Yorum: SEDAPAPUSCU
  Mercek Xenon Emre ÜNSAL 8 9,656 05-07-2014, Saat:04:49
Son Yorum: my93
  SIS FARI XENON ALACAGIM YARDIM EDIN gunaycoskun 1 3,904 27-06-2014, Saat:21:16
Son Yorum: Nemesis

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: