Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motordan gelen ses ?
ErdiKUS Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6574
Mesajlar: 46
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 05-06-2014


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#21
Cvp: Motordan gelen ses ?

(07-01-2015, Saat:22:18)hasanbasri yazdı: 47500 km da 2012 model fiorinom var otomotil 3.4.5. viteste 2000 devirde 6. viteste 1800-2000 devir arasında aracımda ıslık sesi geliyor. bu sorun nedeniyle 4 kere servise gittim araç her seferinde bir haftadan az olmamak üzere serviste kaldı.4 depo mazot gitti. turbo değişti ses devam romunlar kontrol ediledi ses devam v b sorunun çözümü ne olabilir.


Egzos manifolt Contasından Olma ihtimali var dediğine benzer bir ses bende de vardı hatta kayseri de fiat servisine götürdüm baktılar turbodan dediler değişmesi lazım falan diye konuştular Hatta 1500 2000 arası tutar turbo'nun bu şekilde iken tamiri olmaz falan dediler. sonra kayın pederim eski sanayicilerden ve ustalığı çok iyidir burdur da sanayide herkes bilir. Burdura gittiğim de söyledim sıkıntıyı bindi baktı manifolt contası dedi contanın fiyatı 25 lira işcilik bedava ses tık kesildi smile bu sorun genelde 1.3 multijetlerde ortaya çıkıyor aynı sorunu yaşayan doblolar olduğunu da söylemişti hatta bir müşterisi izmirde aynı sorun için 3000 lira para ödemiş ama geçmemiş. Kayınpeder aynı işlemi yapıp sorunu çözmüş bence bir baktır.
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 07-01-2015, Saat:23:01, Düzenleyen: ErdiKUS.)
07-01-2015, Saat:22:58
www Cevapla
hasanbasri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6882
Mesajlar: 29
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 04-01-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#22
Cvp: Motordan gelen ses ?
Tesekur ederim birde ona baktirayim. Senin dediğin olursa bende motor değişiminden kurtulurum. Çok tesekur ederim
07-01-2015, Saat:23:54
Cevapla
hasanbasri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6882
Mesajlar: 29
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 04-01-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#23
Cvp: Motordan gelen ses ?
Erdi bey söylediğiniz gibi emme manifoldundan kaynakliymis emme manifoldunun ağzı tıkanmış kurum bağlamış temizleyince düzeldi teşekkürederiz erdik us bey
08-01-2015, Saat:16:22
Cevapla
ErdiKUS Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6574
Mesajlar: 46
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 05-06-2014


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#24
Cvp: Motordan gelen ses ?
(08-01-2015, Saat:16:22)hasanbasri yazdı: Erdi bey söylediğiniz gibi emme manifoldundan kaynakliymis emme manifoldunun ağzı tıkanmış kurum bağlamış temizleyince düzeldi teşekkürederiz erdik us bey

Rica Ederim Sorunun Çözülmesinde Bir Faydam Olduysa Ne Mutlu Bana smile
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.
08-01-2015, Saat:18:22
www Cevapla
cangul14 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6865
Mesajlar: 4
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 29-12-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#25
Cvp: Motordan gelen ses ?
hesap açtıracağım banka öneriniz ne olur ?
22-01-2015, Saat:18:23
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#26
Cvp: Motordan gelen ses ?
(22-01-2015, Saat:18:23)cangul14 yazdı: hesap açtıracağım banka öneriniz ne olur ?

HAHAHAHA finans forum sandın sanırım burayı
22-01-2015, Saat:18:54
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sol ön tekerden gelen ses latif 4 8,334 13-07-2016, Saat:09:38
Son Yorum: latif
  [Önemli] ARKADAN GELEN SES latif 0 3,702 01-04-2016, Saat:15:29
Son Yorum: latif
  [Soru] on gostergelerin oradan gelen ses ikon09 1 3,516 11-01-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  sol ön taraftan gelen cızırtı sesi latif 7 8,760 28-11-2015, Saat:16:29
Son Yorum: latif
  [Soru] Sinyal açıkken direksiyondan gelen ses MasteR 14 11,592 10-11-2015, Saat:05:11
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi