Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
arkadaşlar yardım???
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#1
arkadaşlar yardım???

aracımın sağ arka ön tekeri ile beton harcının üzerinden geçmişim bu harçlar kapının eteklerine ve arka tamponun altına yapışmış beton olmuşlar birtürlü çıkaramadım sirke ile denedim bi nebze çize çize elimle çıkarmaya çalıştım çizikler öyle büyütülecek bir cizik değil pata cila ile rahat geçer bugünde arka tamponun altını farkettim bunu kolayca çıkarabilecek bir ilaç sıvı gibi yağ gibi birşey varmıdır?gaz yağ ilede olur demişler nette ama sonuçta akışkan bir yağ beton çıkarmada bir faydası olacağını düşünmediğim için denemedim böyle birşey başından geçen varmı?yada aramızda beton mikseri gibi işlerle uğraşan varmı yardımcı olacak?
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
17-01-2015, Saat:14:16
www Cevapla
28el374 Çevrimdışı
200
Fio 374
Üye
Uye No: 2173
Mesajlar: 47
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 13-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: arkadaşlar yardım???
gaz yağ kullan zifti felan çıkarıyo dene belki çıkar
17-01-2015, Saat:14:44
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#3
Cvp: arkadaşlar yardım???
şimdi netten bakarken harç çimento sökücü diye bir solusyon buldum ama boyaya zarar verip vermediğini bulmadım...adam beton mikserini temizlerken video çekmiş ama adamınki beton mikseri bizimki binek araç boyayla ilgili hiç bilgi bulamadım....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
17-01-2015, Saat:15:01
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#4
Cvp: arkadaşlar yardım???
margarin kullan hacı en ideal çözüm zift bile çıkartır.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



17-01-2015, Saat:16:31
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#5
Cvp: arkadaşlar yardım???
arkadaşlar çözümünü buldum yalnız sunu söyliyim benim harç kalıntıları öyle gaz yağ sirke yağ gibi şeylerle çıkacak bişey değil yani şöyle diyim sirkeden sonra bile davlumbazın içindekileri bile bıcakla zor kazıdım..neyse çözüme gelelim aradım taradım bulamadım sanayiye gittim kimyasal ürün satan biryere abi böle böle adam direk elime taş asidini verdi kendi aracımda başıma geldi bununla geçirdim dedi nasıl olur abi falan üstünde ne yazıyor taş asidi dedim ee boya değil tiner değil vernik değil dedi sadece taşı eritmek için yapılmış bişeydir dedi....nese atın ölümü hesabı aldım önce yan basamaktaki harçlara denedim döktüğüm an sapsarı oldu ortalık harçlar köpürdü bekledim elimi sürmedim çünkü hala yerinden çıkmıyor harçlar bende sıktım sıktım bekledim taki harçlar eriyene kadar bu şekilde bütün harçlardan kurtuldum baya zamanımı yedi ama sonuçta harçlar eridi gitti boyada hiçbir sıkıntı olmadı şimdilik zaten hemen ardından yıkadım aracı sirke ile çizdiğim yerlere hafif pasta cile olay tamamdır...aklınızda olsun....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
17-01-2015, Saat:18:23
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  yardım aracı yeni aldım ali4646 0 574 23-03-2025, Saat:22:16
Son Yorum: ali4646
  [Acil] Exper raporunu inceleyip açıklayabilecek arkadaşlar İlo1940 0 1,829 09-07-2022, Saat:01:24
Son Yorum: İlo1940
  Acil yardim aytacayva 1 2,501 08-07-2020, Saat:19:23
Son Yorum: Nemesis
  [Acil] Yardım edin Fiorino havalandırmadan içeri kaçan parça Emrhncakir 4 10,938 07-05-2018, Saat:20:51
Son Yorum: Emrhncakir
Sad [Yeni] 2011 1.3 multijet fiorino LÜTFEN YARDIM mst2326 0 3,840 22-08-2017, Saat:18:11
Son Yorum: mst2326

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi