Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
benim araç yakıt tüketimi
hasanbasri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6882
Mesajlar: 29
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 04-01-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
Cvp: benim araç yakıt tüketimi

(07-01-2015, Saat:23:16)ErdiKUS yazdı:
(07-01-2015, Saat:10:50)hasanbasri yazdı: sizin araçlar fabrika değerlerini yakalamış . ben aracımın uzun yolda 5,5-6 litreden aşağı yaktığını görmedim. 13litre yakıtla şehir içi 165 km yol yapıyorum şehir dışı taş çatlasa 220 km yol yapıyor şehir dışı maksimum hız 110 şehir içi maksimum 50 km hız yaptığım düşünülürse sizler mükemmel ötesi kullanıyorsunuz. aracı kullanım tarzınızı açıklarsanız belki bizde sizler gibi o değerleri yakalarız. saygılarımla

Herkesin Kendine Göre Bir Sürüş Şekli Var Ama Ben Kendi Kullandığım Şekli Dilim Döndüğünce Anlatayım...

Öncelikli Olarak Biliyorsunuz ki Bizim Araçların Motorları 1.3 ve ister istemez Kalkışlarda Biraz Hantal Kalıyor Ve Atik Olması İçin Kalkışlarda Gaza Biraz Yüklenmemiz Gerekiyor. Zaten Bütün Araçlar Dur Kalk Yaparken En Çok Yakıt Sarfiyatını Yapıyor. Ben Kalkışlarda Biraz Daha Nazik Davranıyorum ve Vites Geçişlerinde Daha Sakin Davranıyorum 1 2 ve 3 Viteslerde 2500 Devri Geçmemeye Dikkat Ediyorum Şehir içi Kullanımlar da 1700 1800 Devirde Kullanıyorum Arabayı Onda da Gazı Nazikçe Okşuyorum Diye Biliriz. Bu Şekilde Kullanmayı Dene Birazda Bakalım Nasıl Bir Sonuç Elde Edeceksin ve Sonuçları Bizimle Paylaşırsan Sevinirim smile Saygılarımla...

erdi kuş bey aracı sizin söylediğiniz gibi 1800- 2000 devir aralığında kullanmama rağmen şehirler arası 100 km yolda 6 litreden aşağı yaktığını görmedim. yalnız dün aracın emme manifoldunun temizlenmesi ile araç 120 km lik yolu 6 litre yakarak katetti yardımlarınız için teşekkür ederim
(Son Düzenleme: 09-01-2015, Saat:16:22, Düzenleyen: hasanbasri.)
09-01-2015, Saat:15:40
Cevapla
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
benım arav gecen gun daha ıkı gun once hesap yaptım 80 tk ye shell nıtro mazot aldım 350 km yol yaptım yerı geldım bastımö bursalı olana rkdaslar varsa bılır az ccok ovaakca besyol arası sızce nasıl ortalama 6/8 gıbı bu ayda
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
29-01-2015, Saat:19:49
www Cevapla
suat2807 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6927
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 06-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
aracı alalı 12 gün oluyor
uzun yolda anlık tüketim 3,5-4 arası gösteriyor 90 km sabit hızda. gaza biraz basınca 5 e kadar çıkıyordu. ortalama tüketim 6,5 gösteriyor
bugün fulledim 140 tl ye 37,14 lt aldı. 590 km yol yapmış
km de 0,237 kuruş yakmış, 1 lt ile ortalama 15,885 km gidiyor
06-02-2015, Saat:19:06
Cevapla
ErdiKUS Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6574
Mesajlar: 46
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 05-06-2014


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
(09-01-2015, Saat:15:40)hasanbasri yazdı:
(07-01-2015, Saat:23:16)ErdiKUS yazdı:
(07-01-2015, Saat:10:50)hasanbasri yazdı: sizin araçlar fabrika değerlerini yakalamış . ben aracımın uzun yolda 5,5-6 litreden aşağı yaktığını görmedim. 13litre yakıtla şehir içi 165 km yol yapıyorum şehir dışı taş çatlasa 220 km yol yapıyor şehir dışı maksimum hız 110 şehir içi maksimum 50 km hız yaptığım düşünülürse sizler mükemmel ötesi kullanıyorsunuz. aracı kullanım tarzınızı açıklarsanız belki bizde sizler gibi o değerleri yakalarız. saygılarımla

Herkesin Kendine Göre Bir Sürüş Şekli Var Ama Ben Kendi Kullandığım Şekli Dilim Döndüğünce Anlatayım...

Öncelikli Olarak Biliyorsunuz ki Bizim Araçların Motorları 1.3 ve ister istemez Kalkışlarda Biraz Hantal Kalıyor Ve Atik Olması İçin Kalkışlarda Gaza Biraz Yüklenmemiz Gerekiyor. Zaten Bütün Araçlar Dur Kalk Yaparken En Çok Yakıt Sarfiyatını Yapıyor. Ben Kalkışlarda Biraz Daha Nazik Davranıyorum ve Vites Geçişlerinde Daha Sakin Davranıyorum 1 2 ve 3 Viteslerde 2500 Devri Geçmemeye Dikkat Ediyorum Şehir içi Kullanımlar da 1700 1800 Devirde Kullanıyorum Arabayı Onda da Gazı Nazikçe Okşuyorum Diye Biliriz. Bu Şekilde Kullanmayı Dene Birazda Bakalım Nasıl Bir Sonuç Elde Edeceksin ve Sonuçları Bizimle Paylaşırsan Sevinirim smile Saygılarımla...

erdi kuş bey aracı sizin söylediğiniz gibi 1800- 2000 devir aralığında kullanmama rağmen şehirler arası 100 km yolda 6 litreden aşağı yaktığını görmedim. yalnız dün aracın emme manifoldunun temizlenmesi ile araç 120 km lik yolu 6 litre yakarak katetti yardımlarınız için teşekkür ederim

Hocam Merhaba Geçen Gün Gene Aynı Güzergahı Kullanarak Uzun yol yaptım ve bu sefer arabada eşim 2 oğlum ve Bagaj Ağzına kadar doluydu( Kimse Fioya Küçük Demesin ) Ki Arka Koltuk altlarına kadar doluydu gene 100 120 arası ortalama hız ile geldim ve yol bilgisayarından aldığım veriler doğrultusunda 0.186 krş. yaktı smile buda beni bir hayli mutlu etti smile
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.
06-02-2015, Saat:21:01
www Cevapla
cavus_ismail Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2230
Mesajlar: 34
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 23-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
2012 emotion 95 lik e5 84 binde aracım;
2000 devirde sakin kullanımda 183 kuruş yakıyor. en son yapılan üst üste 2 zam hariçsmile
08-02-2015, Saat:02:39
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,851 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,784 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,832 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,179 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,898 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi