Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Yakıt
mylove_3755 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6275
Mesajlar: 45
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 29-03-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#11
Cvp: Yakıt

yakıt shel nıtro 2009 emotıon 75 bg. araç. 33. bınde şuan.

1 depo ıle ( kırmızı ısık yanan kadar) yaklasık 560 km yol yapıyorum.

yol bilgisayarında 100 km / 6,8 - 7,0 lt arası gosterıyor . şehır içi ş.dışı karısık ve inişi çıkışı fazla yolların.

geçenlerde mersinden konya ereğliye gıttık yol bilgisayarında 100km. / 5,5 e düştü yakıt tuketımı.. hız 90-110 arası .

yakıtın ve yol sartlarının etkılı oldugunu dusunuyorum 850-900 km yolu uzun yolda yapabılır sanırım.
NASIL MI SEWDİM NE SEN SOR NE BEN ANLATAYIM
(Son Düzenleme: 24-10-2015, Saat:21:05, Düzenleyen: mylove_3755.)
24-10-2015, Saat:21:04
www Cevapla
rusensel Çevrimdışı
200
sinoplu
Üye
Uye No: 7197
Mesajlar: 40
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 40
Kayıt Tarihi: 27-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: Yakıt
bence normal. tabi kullanıcıya baglı. bende 95hp 2012 var. bir depo ile ve genelde 120-130 hızda 750 km gitti (karadeniz) uzun yolda. Birde 75hp liklerin yakıt tüketimi normalden biraz fazladır.
25-10-2015, Saat:12:36
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#13
Cvp: Yakıt
devamlı tekrarı olan bir konu.ben 1400km yol gittim ve 4,4 litre dedi.tabii aşırı hız kış şartları kışlastigi eklenirse ortalama 6,5 litre olur hayırlı yolculuklar.
25-10-2015, Saat:19:11
Cevapla
regzor34 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6622
Mesajlar: 14
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 17-06-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: Yakıt
Depoyu 140 a doldurdum 750 km yaptim ortalama 90-100 km hizla nadiren klima actim

HTC Desire 516 dual sim cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: bannerns.png]
regzor34, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 17-06-2014 tarihinde katılmıştır.
18-11-2015, Saat:18:34
www Cevapla
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Yakıt
100 km'de 4.4 yakmış bir depoyla 1400 km yapmış

bu durumda 1000 km'de 44 litre yapar

kalan 1lt mazotla 400 km yapan arkadaşı tebrik ediyoruz milletçe alkışlıyoruz Thumbup1 biggrin
(Son Düzenleme: 18-11-2015, Saat:23:15, Düzenleyen: serdumen1.)
18-11-2015, Saat:23:15
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#16
RE: Cvp: Yakıt
(18-11-2015, Saat:23:15)serdumen1 yazdı: 100 km'de 4.4 yakmış bir depoyla 1400 km yapmış

bu durumda 1000 km'de 44 litre yapar

kalan 1lt mazotla 400 km yapan arkadaşı tebrik ediyoruz milletçe alkışlıyoruz 1: biggrin
Yalniz arkadas 1 depo ile 1400 km gittim dememis hesabiniz guzel ancak orayi atlamissiniz

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
19-11-2015, Saat:08:51
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#17
Cvp: Yakıt
arkadaş iyi okumamış herhalde 100 km de 4,4 dedik 1400 km yol gittim dedim 1400 km de 4,4 yaktı demedik.aracımız borla çalışsaydı o zaman olurdu.yahu arkadaş sabah sabah güldürdü beni yaw biggrinbiggrinbiggrin
19-11-2015, Saat:13:00
Cevapla
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: Yakıt
değerli arkadaşlar konuyu açan arkadaşimiz emotion bir depo ile kac km gidiyor yazmis **1400 km yol gittim 4.4 dedi** diye yorum var yine guldurduysem ne mutlu sanal alemde olur boyle seyler sonuc olarak fiorino benceyakit olarak ekonomik bir arac
20-11-2015, Saat:15:35
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#19
Cvp: Yakıt
arkadaşım benim bir önceki sayfada 40 litre yakıtla aylar öncesinden kaç km gittigimi yazdım.benim size gülmem diye birşey yok ama 44 litre ile aracın 1000km yaptıgını bulmuşsun ama o 1 litreyi 400 km hesabının espirisini söyledim.aracımla ortalama 4,4 litreyi görmem benim için süper.yakıt ortalamasını daha da düşürmeyi düşünüyorum.mesele hafif jantlar ve agırlık yapacak istepne dahil bunun gibi şeyleri aracın rüzgar direncini düşürecek parçalar gibi...
20-11-2015, Saat:20:50
Cevapla
pegasusmt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7324
Mesajlar: 19
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 22-11-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#20
Cvp: Yakıt
(24-10-2015, Saat:21:04)mylove_3755 yazdı: yakıt shel nıtro 2009 emotıon 75 bg. araç. 33. bınde şuan.

1 depo ıle ( kırmızı ısık yanan kadar) yaklasık 560 km yol yapıyorum.

yol bilgisayarında 100 km / 6,8 - 7,0 lt arası gosterıyor . şehır içi ş.dışı karısık ve inişi çıkışı fazla yolların.

geçenlerde mersinden konya ereğliye gıttık yol bilgisayarında 100km. / 5,5 e düştü yakıt tuketımı.. hız 90-110 arası .

yakıtın ve yol sartlarının etkılı oldugunu dusunuyorum 850-900 km yolu uzun yolda yapabılır sanırım.


2009 model bıpper 165 tl deposu doluyor uzun yolda trabzon istanbul arası
90 ile 120 km arası 4 kişi artı bağaj 775 km yaptım
bu şekilde bir hesabım oldu
hesaplarıma göre istanbul içi fazla trafik de kalmazsam bir veya iki kere istop marş yaparsam 20 tl yakıt ile 95 km yi görüyorum ama şehir içi iki defadan fazla marş ve istop edip çalıştırma periyotları arası 1 saat veya daha fazla oluyorsa 20 tl ile 70 veya 75 km zor görüyorum litre hesabı yapmadım artık burdan hesap edin verilerim günceldir smile
22-11-2015, Saat:22:28
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,933 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,786 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,838 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,186 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,906 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi