(28-02-2011, Saat:20:14)exss yazdı: hayırlı olsun rüzgarlığın. bu konuda benide bilgilendirebilirsen sevinirim
Tabii memnuniyetle... Çünkü bu rüzgarlık için Çanakkalede 35-85 TL fiat aralığında fiat alabilmiştim. Oysa Forum üyemiz olan Ferdi ARSLAN kardeşimizden 5 TL kargo olmak üzere 25 TL. ye malettik. kendisi Forumumuz üyesi olduğundan , iletişim için kendisine ÖM.den ulaşabilirsiniz. Ayrıca kendisinde krom aksesuarlarda dahil olmak üzere,her türlü aksesuarı bulmanız mümkündür.
(28-02-2011, Saat:18:23)XMEN1978 yazdı: Benide bilgilendirirmisiniz.
Sevgili hemşerim ve kardeşim; aşağıda gerekli açıklamayı yaptım. Forum üyemiz olan Ferdi ARSLAN kardeşimizin iş yeri İstanbul da olduğundan İstanbul dan katılan üyelerimiz kendisine daha rahat ulaşabilirler.