Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Aracınızda hangi marka navigasyon var ?

Aracında navigasyon olanlar markasını fiyatını vs. resimle bilgi verirse fikirimiz olur. Teşekkürler
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
14-11-2011, Saat:23:27
www Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
dostum navigasyon işini be nokia 5800 cep telefonu alarak çözdüm..hem bedava navigasyon,güncelleştirmelerinide bedavaya yapıyorsun,hemde normal ucuz navigasyonlar kadar iyi..sadece ilk çalıştırdığında konumunu biraz geç buluyor,1 dakikada olabilir,,10 dakikada olabiliyor..navigasyonu hareket etmeden önce acarsan bu problemide çözüyorsun..ama bulduktan sonra seni tüm türkiyede istediğin sokağa götürür..ben izmitte yasıyorum..izmitten hareket ederek bursayı pek bilmem ve tek sokak adresiyle hiçkimseye bişey sormadan izmitten bursaya kadar götürdü..tam sokagın ortasında hedefe ulaştınız dedi..ben bile inanamadım..istanbula zeten defalarca gidiyorum..istersen kilometre olarak en kısa yoldan,,istersen kilometre uzun olsun ama hızlı olsun yol istersen o güzergahtanda gidebilirsin..bu gibi ayarları var..hem cep telefonu hem navigasyon.tavsiye ederim.
ama profosyonel bişiy arıyorsan piranhalar iyi diye duymuştum..
15-11-2011, Saat:01:09
Cevapla
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Bayramdan once navitech qx 352 almıştım bayramda kullandım super işime aradı hakıkaten araca kim bindiyse cok beğendi babam bile beğendi smile) 120 tl ye almıştım buyuk meshur bır alışverıs sıtesınde su anda ındırımde 200 yerıne 120 tl omur boyu guncelleme var Tavsıye ederım artı vıdeo muzık dınleme felan ozellıklerıde cok
15-11-2011, Saat:11:08
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
bendede piranha vista 6.0 var gayet memnunum, şuan yanımda foto yok ama google da aratsanız da olur smile
15-11-2011, Saat:17:37
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
nokia marka varsmile telefondanda gayet iyi bu navigasyon olayı başarılısmile
2012 Fiorino Emotion.
(Son Düzenleme: 15-11-2011, Saat:17:44, Düzenleyen: guro.)
15-11-2011, Saat:17:44
Cevapla
kop Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 942
Mesajlar: 10
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 25-04-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Benim araçta Next YE-GA 4624 (4,3') var.6 ay önce 270 tl.aldım.Kullanışlı harita güncelleme var.Next sitesinden araştırabilirsiniz fotolar mevcut.
... Maden olan yerde ot yeşermez ...
16-11-2011, Saat:00:52
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Bendede Navitech, QX-352, 3.5" Navigasyon var ve şimdilik çok memnunum adını geveze koydum biggrin 129,00 TL | Peşin fiyatına 12 x 10,75 TL taksitle aldım.!
[Resim: kw59.jpg][Resim: kw68.jpg]
16-11-2011, Saat:21:36
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Güzel fiyat hayırlı olsun önemli olan iş görmesi bluetooth yok oda olsa iyi olurdu.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
16-11-2011, Saat:22:35
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#9
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
(16-11-2011, Saat:22:35)Admin yazdı: Güzel fiyat hayırlı olsun önemli olan iş görmesi bluetooth yok oda olsa iyi olurdu.

Üstadım malum ne-ka para o-ka köfte001_rolleyes
16-11-2011, Saat:22:50
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#10
RE: Aracınızda hangi marka navigasyon var ?
Navigasyon alacaklar için şuan bu ürün hepsiburada da piyasada ki en uygun fiyatda
http://www.hepsiburada.com/Liste/navitec...yId=257643
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
17-11-2011, Saat:00:03
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] en iyi navigasyon cihazı hangisi yardımcı olun onrylmz28 1 7,171 01-07-2016, Saat:10:18
Son Yorum: mrtaysi
  [Soru] Navigasyon cihazi montaji totoix 6 14,456 30-12-2014, Saat:00:04
Son Yorum: AhmetFevzi
Question [Bilgi] Navigasyon cihazlarından hangi markayı modeli önerirsiniz? gazi1905 19 25,876 29-12-2014, Saat:23:45
Son Yorum: AhmetFevzi
  [Bilgi] Multi fonksiyon navigasyon semih sümer 11 17,548 29-07-2013, Saat:13:37
Son Yorum: semih sümer
Thumbs Up Piranha Sigma 4.3 İnç Navigasyon Cihazı ( Ömür Boyu Ücretsiz Güncelleme ) Admin 9 16,571 24-08-2012, Saat:14:14
Son Yorum: poyraz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi