Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#1
teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi

Daha önce kullandığım aracımda, müzik sesi, hız arttıkça otomatik olarak yükseliyor, hız azaldıkça ise düşüyordu. Şimdi Fiorinoda ise bu özelliğinin olduğunu bilmeme rağmen, teyp ayarlarından bu özelliğini açamadım. Acaba bu özelliği kullanan varsa nasıl/nereden ne şekilde ayarlandığını yazabilirler mi?
31-12-2010, Saat:02:55
www
NemO_R
Unregistered
 
#2
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
ayarlarda speed diye bibölümar tam hatırlamıyorum ama onu aktif konuma getirmen lazım arabam dışarda gelsin bakıp bildiririm
31-12-2010, Saat:11:12
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
(31-12-2010, Saat:11:12)NemO_R yazdı: ayarlarda speed diye bibölümar tam hatırlamıyorum ama onu aktif konuma getirmen lazım arabam dışarda gelsin bakıp bildiririm

Tamam.. Ben aslında ayarlardan yapmaya çalıştım. Speed volum High diye konumlandırdım ama ses de artış veya azalış olmadı.. Senin de bir deneyip açıklamada bulunmanı bekliyorum.
31-12-2010, Saat:15:22
www
NemO_R
Unregistered
 
#4
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
onun oranı var girdiğinde 1234 vs. arttırıyosun ama tavsiye etmem pis bi durum hoşuna gideceğini zannetmiyorum bide aracım hala babamda forda kaldım arabam gelsin bakar söylerim sana
31-12-2010, Saat:19:03
muallim
Unregistered
 
#5
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
(31-12-2010, Saat:02:55)isoskeisos yazdı: Daha önce kullandığım aracımda, müzik sesi, hız arttıkça otomatik olarak yükseliyor, hız azaldıkça ise düşüyordu. Şimdi Fiorinoda ise bu özelliğinin olduğunu bilmeme rağmen, teyp ayarlarından bu özelliğini açamadım. Acaba bu özelliği kullanan varsa nasıl/nereden ne şekilde ayarlandığını yazabilirler mi?

cihaz ayarlarından giremezsin direksiyonun solunda menü tuşu var oradan girebilirsin ayara
31-12-2010, Saat:22:00
NemO_R
Unregistered
 
#6
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
bizde yok hocam benim araçta fonksiyonel direksiyon yok confused
31-12-2010, Saat:23:42
muallim
Unregistered
 
#7
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
ama direksiyonda degilki
bizde solda direksiyon milinin solunda gögüslükde far ayar kısmı,sis yakma söndürme butonları var orada menü tuşu var ona basıp giriyon atlata atlata istedigin seçenege geliyon
01-01-2011, Saat:03:15
NemO_R
Unregistered
 
#8
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
hocam zaten pek güzel değil
01-01-2011, Saat:13:06
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
tamam muallim hocam, bir de ana menü den kurcalayalım. Fiesta kullanırken vardı. Gayet kullanışlı idi. Motor gürültüsü arttıkça sesi yükseltiyor, hız azalınca da ses azalıyordu. Gayet iyi bir özellik...
01-01-2011, Saat:15:41
www
muallim
Unregistered
 
#10
RE: teyp sesinin hıza duyarlı hale getirilmesi
şöyle söyliyyim ben cmax da alıştıgım ve sevdigim ne özellik varsa hepsini fio emo da buldum. yol bilgisayarı özelliklerini fazlasını buldum.
arka silecek geri vitesde önler açıksa çalışır. yine fallow me özelligi vs
01-01-2011, Saat:20:41


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Teyp kodu mzengin2003 0 3,632 16-01-2021, Saat:00:08
Son Yorum: mzengin2003
  Daiichi teyp montajı için acil yardım omer.toraman 0 11,592 01-09-2018, Saat:18:00
Son Yorum: omer.toraman
  [Acil] 2015 FİORİNO DOUBLE TEYP FLAŞH BELLEK OKUMAMA SORUNU sefa eker 4 10,940 12-06-2018, Saat:00:07
Son Yorum: ripple*
Sad [Acil] ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!! datca0024 7 13,082 05-06-2018, Saat:17:55
Son Yorum: Nemesis
  [Soru] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 6,437 27-07-2016, Saat:23:37
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi