Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] 2008 fiorino aranızdayım..
05cem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2472
Mesajlar: 24
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 26-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
2008 fiorino aranızdayım..

selam arkadaşlar istanbul esenyuttan katılıyorum.2008 model ikinci el fiorino aldım gayet memnunum.75 bin km de.alalı 1 ay oldu.ruhsatta kamyonet(panelvan) olarak geçiyo.çift sürgülü 18500 tl aldım.sadece sürgülü kapı oldugu için iç taraftan açılırken zor açılıyo,bide arkadaşlar ön taraf kapıları açılırken gıcırtı geliyo nasıl giderebilirim bu sesi.herkese iyi forumlar...[/font]
21-01-2012, Saat:01:19
Cevapla
REAL Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 564
Mesajlar: 107
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2007
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 107
Kayıt Tarihi: 29-01-2011


Rep Ver:
#2
Cvp: 2008 fiorino aranızdayım..
menteşeler ve arka kapı sürgü rulmanları iyice yaglanmak istiyor bolca yaglayın temizlensin ancak fazla akan yağları tabii hemen silin ki bulaşmasın
bu arada pardon aracınız hayırlı ugurlu olsun
21-01-2012, Saat:01:24
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Cvp: 2008 fiorino aranızdayım..
hayırlı olsun ilk olarak.

bende 2008 sahibiyim. sanırım forumda 2 kişiyiz ... biggrin

bu arada sizin arka küçük camlarınız varmı var ise gömülü mü yoksa dışarıda mı duruyor ?
21-01-2012, Saat:06:53
Cevapla
05cem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2472
Mesajlar: 24
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 26-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: 2008 fiorino aranızdayım..
(21-01-2012, Saat:06:53)Ozan Önal yazdı: hayırlı olsun ilk olarak.

bende 2008 sahibiyim. sanırım forumda 2 kişiyiz ... biggrin

bu arada sizin arka küçük camlarınız varmı var ise gömülü mü yoksa dışarıda mı duruyor ?

kazasız belasız sürüşler arkadaşim öncelikle.. benim arkada cam yok.yolcu tarafında var karşılıklı.memnumusun arabandan,çift sürgülümü senin fiorino?
(21-01-2012, Saat:01:24)REAL yazdı: menteşeler ve arka kapı sürgü rulmanları iyice yaglanmak istiyor bolca yaglayın temizlensin ancak fazla akan yağları tabii hemen silin ki bulaşmasın
bu arada pardon aracınız hayırlı ugurlu olsun

saolasın arkadaşım,vd 40 diye bi yaglayıcı var onu kullansam çözüm olabilirmi?
(Son Düzenleme: 22-01-2012, Saat:13:49, Düzenleyen: 05cem.)
22-01-2012, Saat:13:46
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: 2008 fiorino aranızdayım..
(22-01-2012, Saat:13:46)05cem yazdı:
(21-01-2012, Saat:06:53)Ozan Önal yazdı: hayırlı olsun ilk olarak.

bende 2008 sahibiyim. sanırım forumda 2 kişiyiz ... biggrin

bu arada sizin arka küçük camlarınız varmı var ise gömülü mü yoksa dışarıda mı duruyor ?

kazasız belasız sürüşler arkadaşim öncelikle.. benim arkada cam yok.yolcu tarafında var karşılıklı.memnumusun arabandan,çift sürgülümü senin fiorino?
(21-01-2012, Saat:01:24)REAL yazdı: menteşeler ve arka kapı sürgü rulmanları iyice yaglanmak istiyor bolca yaglayın temizlensin ancak fazla akan yağları tabii hemen silin ki bulaşmasın
bu arada pardon aracınız hayırlı ugurlu olsun

saolasın arkadaşım,vd 40 diye bi yaglayıcı var onu kullansam çözüm olabilirmi?

evet hocam çift sürgülü benim aracım smile 3. camlarıda sonradan ben açtırdım.
22-01-2012, Saat:14:45
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question [Bilgi] Fiorino Alacağım. Nereden Başlamalıyım? TolgaBorakan 0 1,148 04-03-2023, Saat:19:40
Son Yorum: TolgaBorakan
  2016 premio 95'le aranızdayım Filorino 4 5,585 05-04-2018, Saat:18:27
Son Yorum: Sivri
  Bende aranızdayım artık İLKER KAYA 1 5,040 29-09-2017, Saat:20:51
Son Yorum: Onur-Fio95
  [Önemli] 2016 fiat fiorino multimedya sorunu 21BR954 9 10,352 18-04-2017, Saat:14:34
Son Yorum: coolman
  [Soru] fiorino beyaz ampul önerisi cihatkanat21 0 3,106 23-12-2016, Saat:03:36
Son Yorum: cihatkanat21

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi