Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] kasko ve sigorta
KOMİKBİRDELİ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4491
Mesajlar: 16
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 08-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
kasko ve sigorta

2009 model kapalı kasa fiorinom var.9 ay oldu alalı ve galeriden aldım,yanlız banka kredisi olduğu için,sigorta ve kasko yapmdan galeriden beni bırakmadılar,neymiş banka parayı hesaba geçirmiyomuş...


kasko yapı krediden 1180 tl
sigorta Axa dan 609 tl


sanki kazık mı yedik ne???

cevaplarınız bekliyorum....



İştişarede bereket vardır...
11-01-2013, Saat:00:23
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
Cvp: kasko ve sigorta
2010 fiorino

Kasko 560 tl ( Hasarsızlık indrimli)
Sigorta 165 tl (şehire göre değişir)

Senin rakamlar sıfırda bile yok sanırım confused
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
11-01-2013, Saat:00:40
www Cevapla
KOMİKBİRDELİ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4491
Mesajlar: 16
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 08-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: kasko ve sigorta
plaka 34
sıfırda yok derken anlamadım k.b. smile
11-01-2013, Saat:00:46
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#4
Cvp: kasko ve sigorta
Çok uçuk (fazla) geldi bana.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
11-01-2013, Saat:01:24
www Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#5
Cvp: kasko ve sigorta
Valla Biraz Banada Öyle Geldi Admin Heralde Düzce Plaka Fln Seninki Kasko 750 Sigortamda 308 Tuttu Benimki confused
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


11-01-2013, Saat:01:56
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: kasko ve sigorta
http://www.avivasigorta.com.tr/ dan fiyat almadan yaptırmayın iyi fiyat veriyor.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
11-01-2013, Saat:10:36
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
Cvp: kasko ve sigorta
Arkadaşlar bilen,de bilmeyende yorum yapıyor. Suali soran arkadaşın aracı 34 Plaka ve malesef İstanbul en pahalı trafik ve kasko siğ ödüyor, bende Kasım ayında axa,ya 585tl yaptırdım, 609 ist plaka için kabarık değil için rahat olsun, Damdan düşenin halinden Damdan düşen bilir smile
11-01-2013, Saat:12:56
www Cevapla
gümüş59 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1853
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 11-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
RE: kasko ve sigorta
benımde 34 plaka hafıf bı kucuk bı dokunma yaptı benım bırader su 1450 kaska 813 trafık sıgortası odedım
11-01-2013, Saat:15:48
Cevapla
Emrah_65 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4459
Mesajlar: 20
Nereden: 65 Van
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 31-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: kasko ve sigorta
Arkadaşlar kasko şehirlere gõre değişiyor vanda 1 450 tl civarında çıkıyordu kasko bizde plakayı antalyadan aldık
Şu an kasko 1 050 tl ye düştü..yani 400 tl kar ettik..sadece kasko dan değil diğer bazı ödemelerde etkileniyor..
11-01-2013, Saat:19:14
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: RE: kasko ve sigorta
(11-01-2013, Saat:15:48)gümüş59 yazdı: benımde 34 plaka hafıf bı kucuk bı dokunma yaptı benım bırader su 1450 kaska 813 trafık sıgortası odedım

Kazaya karışan araç sigortaları 3 katına kadar yükseliyormuş .ozaman sigorta yapmadan satış yaparsan yeni fiyattan yapıyorlarmış normal fiyattan.sadece noter masrafı veriyorsun sigorta düşük çıkıyor.
11-01-2013, Saat:20:52
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  araç sigorta primleri 2 katına çıktı!! pegasus_2 19 24,064 15-04-2016, Saat:12:04
Son Yorum: latif
  Fiorino Kasko Ne Tutuyor ? Admin 219 195,731 18-05-2015, Saat:22:29
Son Yorum: izmirlii
  [Bilgi] Kasko'da yapılan değişiklikler. isoskeisos 1 4,752 18-02-2013, Saat:20:22
Son Yorum: TURUNCU 16
  Kasko Ve Sigorta Ücreti Ve Kapalı Kasa ? MsK 3 5,895 05-01-2013, Saat:12:53
Son Yorum: fiorino51
  Kasko K.D.V Ödeme Sorunu 4495 0 4,065 23-02-2012, Saat:20:18
Son Yorum: 4495

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi