arkadasim bende dusunuyodum biraz once baktim baska bi markanin forumunda vatandas hks nin replikasini,selenoid rolesini,hava emisini,gaz pedali altina swich i ve blow u acma kapama dugmesini montajla 410a halletmis bence 1.3 motor olan bi aracin performansini artirmak icin o kadar para vereceksen bi150 tl kadar daha ver sprint booster al hem eger aracinin km si yuksekse veya turbon arizaliysa blow cok pis yag atiyomus eger 50-100 tl ye tek blow off yapacaksan yani o paraya tek blow bulabilirsen taktir banada haber ver

)
ki ben senin arabani biliyorum abi o arabaya blow off du hava emisti falan hic ugrasma o şık arabaya sprint booster iyi olur keçiörende bisürü serseri dolaniyo ışıklarda uzarsın iyi olur