Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Koltuk alti subwoofer?
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Koltuk alti subwoofer?

Arabama koltuk alti subwoofer dusunuyorum kendinden anfili. Arabada X940BT Pioneer teyp var hoparlorleri ise JBL in hoparlorleri ile degistiricem hoparlor siparislerini verdim. Ama tek baslarina pek verimli olucaklarini dusunmedigimden azda olsa bir bass olsun istiyorum ama bunu yeterli olup olmayacagi konusunda supheliyim. Dusundugum urun alttaki urun.
[Resim: 4f19fac867_vibe_optisound_in_the_box.jpg]
[Resim: lz7ny.jpg]
(Son Düzenleme: 09-04-2013, Saat:21:51, Düzenleyen: MTO.)
09-04-2013, Saat:21:50
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#2
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Bende Koltuk Altlarında İyi Durmayacağını Düşünüyorum Bagaj İçin Düşünebilirsiniz Ancak
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


09-04-2013, Saat:22:01
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Bagajda camurluklarinin oraya sigdirabilicegim ebatta bir subwoofer bulabilirsem orasida olabilir. Ama bagaja direk subwoofer koyma kismi bagajda yer kisitlamasina yol acicagindan istemiyorum acikcasi.
[Resim: lz7ny.jpg]
09-04-2013, Saat:22:06
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Kapı hoparlorleri degiştiginde kapı arasında mesafe kaliyor 1mm olsa bile kaliyor yani oturmuyor eskisi gibi
09-04-2013, Saat:23:02
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Internette dogru duzgun bir bilgi bulamadim ama ebatlarini ins. dogru almisimdir. Onler icin 13 cm arkalar icin 10 cm aldim orjinal ebatlari bu herhalde. Birde bosluktan kastiniz nedir hoparlor yuvasindami bosluk kaliyor?
[Resim: lz7ny.jpg]
09-04-2013, Saat:23:21
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
(09-04-2013, Saat:23:21)MTO yazdı: Internette dogru duzgun bir bilgi bulamadim ama ebatlarini ins. dogru almisimdir. Onler icin 13 cm arkalar icin 10 cm aldim orjinal ebatlari bu herhalde. Birde bosluktan kastiniz nedir hoparlor yuvasindami bosluk kaliyor?

arkalar kayık gibi ve küçük senin aldıkların olur mu
09-04-2013, Saat:23:36
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
orjinal ebatlari nedir peki tam bir bilgi nette bulamadim malum arabada Turkiyede olcemedim.
[Resim: lz7ny.jpg]
09-04-2013, Saat:23:40
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
(09-04-2013, Saat:23:40)MTO yazdı: orjinal ebatlari nedir peki tam bir bilgi nette bulamadim malum arabada Turkiyede olcemedim.

ben yarın foto çekip bilgi veririm
09-04-2013, Saat:23:49
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Tamamdir cok tesekkur ederim.001_smile
[Resim: lz7ny.jpg]
09-04-2013, Saat:23:51
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
(09-04-2013, Saat:23:51)MTO yazdı: Tamamdir cok tesekkur ederim.001_smile

önemli değilThumbup1

ben yanılmışım doblo aklımda kalmış resimleri çektim
[Resim: 09042013226.jpg]

[Resim: 09042013228.jpg]

[Resim: 09042013229.jpg]

[Resim: 09042013227.jpg]
(Son Düzenleme: 10-04-2013, Saat:00:21, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
09-04-2013, Saat:23:56
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı altı led logo gunaycoskun 12 19,211 27-09-2018, Saat:23:12
Son Yorum: mahlasultras
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Bilgi] Kapı altı lazer logo semih sümer 24 21,649 24-05-2014, Saat:13:21
Son Yorum: team146
  [Soru] emotion döşemesi şeklinde koltuk kılıfı ömer06 0 3,440 01-11-2013, Saat:12:21
Son Yorum: ömer06
  [Bilgi] Tampon altı lip semih sümer 18 17,709 28-09-2013, Saat:11:12
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi