Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] Tampon altı lip
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#1
Tampon altı lip

Arkadaslar bugun lip aldım montagini nasil yapayim orda olan kucuk bir lip var onun yerine mi takılıyor
04-09-2013, Saat:22:47
Cevapla
dogan_092 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3490
Mesajlar: 23
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 05-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Tampon altı lip
iade et lip i. takılıyor takılıncada tamponuna yazık olluyor smile
05-09-2013, Saat:00:08
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#3
RE: Tampon altı lip
Benim tampon boyalı degil sıkıntı olmaz arabada siyah zaten arabayı basmaktansa lip takarım
05-09-2013, Saat:14:23
Cevapla
korsan28 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1441
Mesajlar: 9
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 9
Kayıt Tarihi: 06-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Tampon altı lip
kardeş ben yaptırdım kaportacı takıyo onu bizim arabanın görüntüsünü değiştirdi sanki yaa bazen sürtüyo ama olcak o kadar biggrin biggrin biggrin

.
[Resim: 01092013050.jpg]
(Son Düzenleme: 05-09-2013, Saat:19:40, Düzenleyen: korsan28.)
05-09-2013, Saat:19:39
Cevapla
can06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3077
Mesajlar: 118
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: BİPPER
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 28-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: Tampon altı lip
arkadaşlar lip i montalamak çok kolay aslında biraz dikkat istyo ve tek kişi ile olmuyor şarzli vidalama ile taktım kendiminkini arabanın önünü yüksek yere çekerek, orjinal küçük lip i sökmeye gerek yoktur.


[Resim: rtet.png]


[Resim: 20130520_171740.jpg]

(05-09-2013, Saat:19:39)korsan28 yazdı: kardeş ben yaptırdım kaportacı takıyo onu bizim arabanın görüntüsünü değiştirdi sanki yaa bazen sürtüyo ama olcak o kadar biggrin biggrin biggrin

.
[Resim: 01092013050.jpg]

korsan28 lip eyri olmuş onu düzelt yeniden vida salla benimde lip garaja girerken sürtüyodu peder sıkıntı çıkardığı için 1 cm incelttim smile)
(Son Düzenleme: 05-09-2013, Saat:22:21, Düzenleyen: can06.)
05-09-2013, Saat:22:12
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
RE: Tampon altı lip
Can tamponu nasıl elek teli gibi yaptırdin fiyat ne lipde guzel olmus daha yapamadım ben
05-09-2013, Saat:23:32
Cevapla
korsan28 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1441
Mesajlar: 9
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 9
Kayıt Tarihi: 06-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Tampon altı lip
yaa benim lip düzgündüde köye giderken bi yer vardı lipide ben orda taktığımı unuttum hooop direk girdim sonra yamuldu biggrin
06-09-2013, Saat:09:01
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#8
RE: Tampon altı lip
Gecmis olsun
06-09-2013, Saat:11:05
Cevapla
korsan28 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1441
Mesajlar: 9
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 9
Kayıt Tarihi: 06-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Tampon altı lip
sağol yaa
06-09-2013, Saat:21:50
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Tampon altı lip
lip in mi var derdin var biggrin
06-09-2013, Saat:22:08
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı altı led logo gunaycoskun 12 19,209 27-09-2018, Saat:23:12
Son Yorum: mahlasultras
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Bilgi] Kapı altı lazer logo semih sümer 24 21,649 24-05-2014, Saat:13:21
Son Yorum: team146
  FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :) harun_0045 25 21,725 27-11-2013, Saat:17:24
Son Yorum: sabo54
  Emotion Tampon MsK 10 10,116 12-10-2013, Saat:01:07
Son Yorum: volkan_aytc

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi