Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
harun_0045
Unregistered
 
#1
FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)

BAKALIM NASIL OLCAK smile)
[Resim: 20131028_123708.jpg]
28-10-2013, Saat:20:21
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
hayırlı olsun.. kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
28-10-2013, Saat:21:14
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#3
RE: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
(28-10-2013, Saat:21:14)fth44 yazdı: hayırlı olsun.. kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.

Çok teşekkür ederim, saolun smile
28-10-2013, Saat:22:12
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
takıldıktan sonra görseydin ya smile
29-10-2013, Saat:00:01
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
Hayırlı olsun. Takılmış haliylede fotoları bekliyoruz smile


Sent from my iPhone using Tapatalk
29-10-2013, Saat:00:03
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#6
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
hayırlı olsun bakalım nasıl olacak
29-10-2013, Saat:00:04
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#7
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
Çok saolun arkadaşlar, yarın takıp fotolarını hemen atarım smile
29-10-2013, Saat:00:48
Cevapla
tefobaskan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5566
Mesajlar: 11
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 28-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
fiyatı ne kadar
RL 652[/size][/font]
29-10-2013, Saat:01:07
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#9
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
[Resim: 20131029_112201.jpg]

[Resim: 20131028_143246_2.jpg]

Sonunda bitti...
İşte FİO'mun en son hali smile
29-10-2013, Saat:13:33
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
RE: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
(29-10-2013, Saat:13:33)harun_0045 yazdı: [Resim: 20131029_112201.jpg]

[Resim: 20131028_143246_2.jpg]

Sonunda bitti...
İşte FİO'mun en son hali smile

Güzel olmuş kazasız günlerde kullan Thumbup1
29-10-2013, Saat:13:45
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Yeni] Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa mesut kardas 4 6,523 22-12-2014, Saat:19:53
Son Yorum: mesut kardas
  Emotion Tampon MsK 10 10,116 12-10-2013, Saat:01:07
Son Yorum: volkan_aytc
Question Fiorino Tampon Eki sinan kuru 11 15,192 03-10-2013, Saat:23:44
Son Yorum: harun_0045
  [Bilgi] Tampon altı lip semih sümer 18 17,697 28-09-2013, Saat:11:12
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi