Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa
mesut kardas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6267
Mesajlar: 159
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 159
Kayıt Tarihi: 28-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa

Thumbup1 Herkeze iyi akşamlar Sonunda aradığım gibi farklı bi karlık bul yapılan yer trabzondaymış önümüzdeki hafta içi siparişi veriyorum

[Resim: g45PqN.jpg]
[Resim: vzn4J4.jpg]

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37
17-12-2014, Saat:19:15
www Cevapla
beykozlu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6734
Mesajlar: 11
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 14-10-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa
Baya güzelmiş kardeş hayırlı olsun şimdiden nerden buldun site ismi flan versen bizde vaydalansak..
17-12-2014, Saat:21:17
Cevapla
mesut kardas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6267
Mesajlar: 159
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 159
Kayıt Tarihi: 28-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa
(17-12-2014, Saat:21:17)beykozlu yazdı: Baya güzelmiş kardeş hayırlı olsun şimdiden nerden buldun site ismi flan versen bizde vaydalansak..

61 tuning yerin ismi
[Resim: vzn4J4.jpg]

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37
18-12-2014, Saat:18:01
www Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa
arkası içinde bi tasarımları varmı acaba firmanın..
20-12-2014, Saat:01:19
Cevapla
mesut kardas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6267
Mesajlar: 159
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 159
Kayıt Tarihi: 28-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa
(20-12-2014, Saat:01:19)batteristt yazdı: arkası içinde bi tasarımları varmı acaba firmanın..

BURAYA TIKLARSAN BURDA VAR BAK
[Resim: vzn4J4.jpg]

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37
22-12-2014, Saat:19:53
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] Uzun zaman sonunda Nemesis 0 4,456 08-02-2018, Saat:19:36
Son Yorum: Nemesis
  sonunda taktırdım jantları :) Nemesis 6 6,109 18-03-2014, Saat:11:05
Son Yorum: Nemesis
  FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :) harun_0045 25 21,655 27-11-2013, Saat:17:24
Son Yorum: sabo54
  fiorino arka tampon eki (karlık ) isoskeisos 5 11,127 25-12-2011, Saat:17:41
Son Yorum: ONURBATAN19

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi