Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sonunda taktırdım jantları :)
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#1
sonunda taktırdım jantları :)

kendi orjinal lastiklerine en uygunu bu oldu smile

[Resim: 20140316_133233.jpg]
[Resim: PWlWqx.jpg]
16-03-2014, Saat:19:37
Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#2
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
Jantların güzel yalnız o cam rüzgarlığı çok sırıtıyor be abi perflex taktırsaydın keşke bizde perflex var uyumlu baya tavsiye verebilirim smile arkadaki küçük cam yerine film çekersen daha havalı olur smile
2009 Emotion White
16-03-2014, Saat:21:36
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
bu seferlik bu kadar yeter film olayına gelincede ben sevmiyorum pek camları sade daha çok seviyorum
[Resim: PWlWqx.jpg]
17-03-2014, Saat:01:02
Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#4
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
Abi yok full olanındaki 3. arka cam yerine cam şeklinde film çekebilirsin demeye çalıştım sende yok ya oraya.
2009 Emotion White
17-03-2014, Saat:01:08
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
anladım ama çirkin durur be biggrin
[Resim: PWlWqx.jpg]
17-03-2014, Saat:12:35
Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
Bizim burada bir bippera çekmişler camlar filimli tabi bide arkaya bahsettiğimden yapmışlar zor anladım iyi incelemek gerekiyor. smile
2009 Emotion White
17-03-2014, Saat:20:26
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Cvp: sonunda taktırdım jantları :)
denemek gerek ama onun içinde komple diğer camlarıda filmlemek gerek smile
[Resim: PWlWqx.jpg]
18-03-2014, Saat:11:05
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] Uzun zaman sonunda Nemesis 0 4,467 08-02-2018, Saat:19:36
Son Yorum: Nemesis
  [Yeni] Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa mesut kardas 4 6,523 22-12-2014, Saat:19:53
Son Yorum: mesut kardas
  [Yeni] FİOMUN YENİ JANTLARI.... forzAonur 9 8,279 16-03-2014, Saat:23:33
Son Yorum: TURUNCU 16

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi