Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rüzgarlık
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#1
Rüzgarlık

arkadaşlar; uzun zamandır beklediğim sunplex marka rüzgarlığım nihayet elime geçti. Forumumuz üyelerinden Ferdi ARSLAN arkadaşımız sağolsun göndermişler. Kendisine alakasından dolayı teşekkür ederim. Beklediğimden daha ucuz ve kaliteli olan bu ürüne forumumuz üyesi olan arkadaşımız Ferdi'nin forum üyelerine yaptığı indirimle birlikte kargo hariç 20 TL ödedim. Kendisinde yine fiolar için krom aksesuarlar da mevcut. İlgilenen arkadaşlar olursa Kendisine ÖM. den ulaşabilirler.
28-02-2011, Saat:17:17
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
RE: Rüzgarlık
bizimle paylaşman iyi oldu banada krom nikelaj aksesuar lazım tel numarası varsa telden ulaşayım sanırım sitede pek aktif değil
28-02-2011, Saat:17:19
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
RE: Rüzgarlık
(28-02-2011, Saat:17:19)sfr2001 yazdı: bizimle paylaşman iyi oldu banada krom nikelaj aksesuar lazım tel numarası varsa telden ulaşayım sanırım sitede pek aktif değil

ÖM den bilgilendireyim.
28-02-2011, Saat:17:23
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
RE: Rüzgarlık
tamam tşkrler..
28-02-2011, Saat:17:25
Cevapla
XMEN1978 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 534
Mesajlar: 19
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 26-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Rüzgarlık
Benide bilgilendirirmisiniz.
BİGALI(17)
28-02-2011, Saat:18:23
Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#6
RE: Rüzgarlık
hayırlı olsun rüzgarlığın. bu konuda benide bilgilendirebilirsen sevinirim
28-02-2011, Saat:20:14
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#7
RE: Rüzgarlık
(28-02-2011, Saat:20:14)exss yazdı: hayırlı olsun rüzgarlığın. bu konuda benide bilgilendirebilirsen sevinirim

Tabii memnuniyetle... Çünkü bu rüzgarlık için Çanakkalede 35-85 TL fiat aralığında fiat alabilmiştim. Oysa Forum üyemiz olan Ferdi ARSLAN kardeşimizden 5 TL kargo olmak üzere 25 TL. ye malettik. kendisi Forumumuz üyesi olduğundan , iletişim için kendisine ÖM.den ulaşabilirsiniz. Ayrıca kendisinde krom aksesuarlarda dahil olmak üzere,her türlü aksesuarı bulmanız mümkündür.
(28-02-2011, Saat:18:23)XMEN1978 yazdı: Benide bilgilendirirmisiniz.

Sevgili hemşerim ve kardeşim; aşağıda gerekli açıklamayı yaptım. Forum üyemiz olan Ferdi ARSLAN kardeşimizin iş yeri İstanbul da olduğundan İstanbul dan katılan üyelerimiz kendisine daha rahat ulaşabilirler.
(Son Düzenleme: 28-02-2011, Saat:22:04, Düzenleyen: isoskeisos.)
28-02-2011, Saat:21:57
www Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#8
RE: Rüzgarlık
teşekkrler kardeşim ka.bakma gözmden kaçmış daha önce ki açıklaman
28-02-2011, Saat:22:29
Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
RE: Rüzgarlık
bu ruzgarlığın yakından cekilmiş bi resmi varmı dostum??bir kaç resim yollarsan belki bizde düşünebiliriz..bide bunun montajı nasıl oluyor..sanayiye gitmeden biz yapabilirmiyiz..
23-04-2011, Saat:23:59
Cevapla
ejder32 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 228
Mesajlar: 44
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 44
Kayıt Tarihi: 21-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: Rüzgarlık
Aracınıza takılmış olarak yakın çekim fotolarını görebilirsek biz de sipariş verelim.
24-04-2011, Saat:01:39
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  karter muhafazası,rüzgarlık isoskeisos 12 11,434 20-12-2010, Saat:21:21
Son Yorum: erdem

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi