Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] 4. VİTESTE SARSINTI
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
4. VİTESTE SARSINTI

SELAM DEĞERLİ ARKADAŞLAR 2009 590000 kmde aracim MOTOR SOĞUKKEN VE İLK ÇALIŞMA ESNASİNDA 3. VİTESTEN 4e İLK ATTIĞIMDA UFAK BİR SARSİNTİ OLUYOR ACABA SEBEBİ NEDİR 60000 km BAKİMİNDA OTOMATİK VİTES NELERİ DEGİSMELİDİR ??
10-12-2015, Saat:17:39
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: 4. VİTESTE SARSINTI
(10-12-2015, Saat:17:39)serdumen1 yazdı: SELAM DEĞERLİ ARKADAŞLAR 2009 590000 kmde aracim MOTOR SOĞUKKEN VE İLK ÇALIŞMA ESNASİNDA 3. VİTESTEN 4e İLK ATTIĞIMDA UFAK BİR SARSİNTİ OLUYOR ACABA SEBEBİ NEDİR 60000 km BAKİMİNDA OTOMATİK VİTES NELERİ DEGİSMELİDİR ??

aynı olayı bende yaşıyorum vitesi küçültüyorum veya gaza yükleniyorum E modunda kullanmıyorum..
10-12-2015, Saat:18:45
Cevapla
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: 4. VİTESTE SARSINTI
ben manuelde kullanirken oluyor sadece
10-12-2015, Saat:21:40
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: 4. VİTESTE SARSINTI
(10-12-2015, Saat:21:40)serdumen1 yazdı: ben manuelde kullanirken oluyor sadece

deviri düşük kullanmayın sorun kalmaz
11-12-2015, Saat:12:21
Cevapla
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: 4. VİTESTE SARSINTI
(11-12-2015, Saat:12:21)agrilon yazdı:
(10-12-2015, Saat:21:40)serdumen1 yazdı: ben manuelde kullanirken oluyor sadece

deviri düşük kullanmayın sorun kalmaz

teşekkür ederim dediğiniz gibi yüksek devirde sorun kalmadı kazasız sürüşler
21-12-2015, Saat:13:34
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,774 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi