Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erzincan'dan Selamlar
Luvi24 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7563
Mesajlar: 2
Nereden: 24 Erzincan
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 20-05-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Erzincan'dan Selamlar

Selamun Aleyküm,
İlk defa Fiorino sınıfı bir araç kullanıyorum ama aracımdan gayet memnunum. Hem aile büyüyünce hem de memleketin yollarının durumundan dolayı Honda'dan Fiorino'ya geçiş yaptık ama iyiki geçmişiz.
20-05-2016, Saat:11:04
Cevapla
mrtaysi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7434
Mesajlar: 51
Nereden: 12 Bingöl
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 51
Kayıt Tarihi: 26-01-2016


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: Erzincan'dan Selamlar
(20-05-2016, Saat:11:04)Luvi24 yazdı: Selamun Aleyküm,
İlk defa Fiorino sınıfı bir araç kullanıyorum ama aracımdan gayet memnunum. Hem aile büyüyünce hem de memleketin yollarının durumundan dolayı Honda'dan Fiorino'ya geçiş yaptık ama iyiki geçmişiz.

hayırlı olsun kardeşim..arka süspansiyon biraz sert ama olsun.. biggrin
20-05-2016, Saat:14:30
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  BİLECİKTEN SELAMLAR ADİLKARA 1 2,396 05-09-2020, Saat:16:44
Son Yorum: Nemesis
Wink [Önemli] Selamlar İstanbuldan TUNCAY74 1 2,338 04-09-2020, Saat:09:36
Son Yorum: Nemesis
  Muğladan selamlar... poyrazsavaş 1 4,139 28-06-2020, Saat:00:17
Son Yorum: Nemesis
  Ankara'dan Selamlar jetgüvenlik 0 4,788 03-04-2019, Saat:12:25
Son Yorum: jetgüvenlik
  Antalya'dan selamlar FatihKaraman 2 5,929 30-11-2018, Saat:18:48
Son Yorum: fıorinocuu1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi