Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Koltuk alti subwoofer?
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
Cvp: Koltuk alti subwoofer?

Hocam cok tesekkurler. Icim rahatladi su anda. Peki onlerde 13 cm degilmi bir yanlisim yok o konudada?
[Resim: lz7ny.jpg]
10-04-2013, Saat:22:09
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#12
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
(10-04-2013, Saat:22:09)MTO yazdı: Hocam cok tesekkurler. Icim rahatladi su anda. Peki onlerde 13 cm degilmi bir yanlisim yok o konudada?

önler 13 cm ara parçayı söker sen 16 cm oluyor bilgineThumbup1
10-04-2013, Saat:22:13
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
2 set hoparlorude aldim artik undecided Peki orjinallari degistirince kaliteli bir teyple ses farki hissedilir derecede olurmu?
[Resim: lz7ny.jpg]
10-04-2013, Saat:22:22
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#14
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
ana üniteyi değiştirmeden yada ana ünite ile hop ler arasına anfi koymadan iyileştirme bekleme smile

bizim standart teypler 5 para etmez. elime para geçer geçmez kar elektroniğğin bizim araçlar için özel bir cihazı var ondan alıcam .
12-04-2013, Saat:09:46
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Koltuk alti subwoofer?
Ana unite Pioneer F940BT var. En azindan orjinaline nazaran daha iyi verim alicagimi dusunuyorum.undecided
[Resim: lz7ny.jpg]
(Son Düzenleme: 12-04-2013, Saat:10:26, Düzenleyen: MTO.)
12-04-2013, Saat:10:26
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı altı led logo gunaycoskun 12 19,211 27-09-2018, Saat:23:12
Son Yorum: mahlasultras
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Bilgi] Kapı altı lazer logo semih sümer 24 21,649 24-05-2014, Saat:13:21
Son Yorum: team146
  [Soru] emotion döşemesi şeklinde koltuk kılıfı ömer06 0 3,441 01-11-2013, Saat:12:21
Son Yorum: ömer06
  [Bilgi] Tampon altı lip semih sümer 18 17,709 28-09-2013, Saat:11:12
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi