Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] Tampon altı lip
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#11
RE: Tampon altı lip

Bence iyi birsey tamponu koruyor bu surtunce yavasliyor insan
06-09-2013, Saat:23:27
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: Tampon altı lip
(06-09-2013, Saat:23:27)semih5389 yazdı: Bence iyi birsey tamponu koruyor bu surtunce yavasliyor insan

tabii sürteceğini önceden fark ederse biggrin
07-09-2013, Saat:11:11
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#13
RE: Tampon altı lip
Evet bence iyi oluyor
07-09-2013, Saat:11:50
Cevapla
can06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3077
Mesajlar: 118
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: BİPPER
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 28-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#14
Cvp: Tampon altı lip
(05-09-2013, Saat:23:32)semih5389 yazdı: Can tamponu nasıl elek teli gibi yaptırdin fiyat ne lipde guzel olmus daha yapamadım ben

hazır olarak satılıyodu netten aldım vidalayarak monte ettim fiyatı 40-50 tl bişeydi ama o tellerin rengi griydi ben siyaha boyadm
08-09-2013, Saat:00:44
Cevapla
alperserkan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5503
Mesajlar: 130
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 130
Kayıt Tarihi: 13-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#15
Cvp: Tampon altı lip
bende düşündüm ama sürtecek illaki sıkıntı yaratmaya gerek yok
26-09-2013, Saat:19:14
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#16
Cvp: Tampon altı lip
Semih ben vura kıra 4 tane değiştim artık oldum profosyonel getir bana ben takarım onu smile fazlada öndne taktırma onu lastik lipler cok önde güzel durmuyor
[Resim: qpczh.png]
27-09-2013, Saat:03:10
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#17
RE: Tampon altı lip
Takiyordumda takamadım sana ulasmak mumkun mu volkan telefona cevap verdigin yok
27-09-2013, Saat:08:22
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#18
Cvp: Tampon altı lip
Benim telefonum bir aydır servise gitti hala gelicek telefonu yok giib bişey... Eğer cumartesi günü uygunsan görüşelim lipinide ardakşıma taktırırım.
[Resim: qpczh.png]
28-09-2013, Saat:05:43
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#19
RE: Tampon altı lip
Malesef arabanin disari cijacak hali yok ses sistemi cekiyorum eşikler falan sokulmus halde araba 1 aydir disari cikmiyor herseyi bitirecegim ondan sonra cıkacak boyle karar aldim yeni aksesuarlar var cayelinde benim bipper tek olacak bugun sistemi baglayacam tek kalan spoiler diger hersey tamam
28-09-2013, Saat:11:12
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı altı led logo gunaycoskun 12 19,209 27-09-2018, Saat:23:12
Son Yorum: mahlasultras
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Bilgi] Kapı altı lazer logo semih sümer 24 21,649 24-05-2014, Saat:13:21
Son Yorum: team146
  FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :) harun_0045 25 21,726 27-11-2013, Saat:17:24
Son Yorum: sabo54
  Emotion Tampon MsK 10 10,117 12-10-2013, Saat:01:07
Son Yorum: volkan_aytc

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi