Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
fazli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6225
Mesajlar: 11
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2014
Aracı: DİĞER
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 17-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites

Sağol arkadaş.
Bana lazım bilgiler için.
Benim yerime debriyaja basan robot mta şanzıman (dualogic ) lar hepsi yarı otomotik sanırım öyle mi?
Veya yarı otomotik ler hep 6 ileri mi?
Bu genelleme pek ihtiyaç değil ama ekstra bilgi olacak benim için.
Bilgisi olan arkadaşlar eksik olmasın


LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: bannerns.png]
fazli, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 16-03-2014 tarihinde katılmıştır.
20-03-2014, Saat:23:57
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Eura 4 ler 6 ileri eura 5 ler 5 ileri vites olarak. Fıatın çoğu mta şanzıman olarak var yarı otomatik smile


Turuncu 16 dan gönderdi smile
21-03-2014, Saat:21:10
Cevapla
black28 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6365
Mesajlar: 2
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 20-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
merhaba arkadaşlar konunun yerı burası bılemıyorum bende 2009 model otomatik fioronı var 17.000 km aldım aracı suan 30.000 de bakım yaptırdım gecen gun gecen gun bazen otomatıkte gecme sorunu oluyor araba gunesş altında kaldıgında servıse bu sorunu soledım servıs bana depriyaj kitinin ömrunun bıtmek uzere oldugunu soyledı ve deprıyaj kiti -şansıman yağsı-ropat yağsı -işçilik 735 tl fiyat çıkardı normalmı bu fıyat az cok forummlarda okudum robot yağası 80.000 de yada 3 yıld abır değişmesi gerekiyormuş benım araç 2009 dan beri hiç değişmedi bunun enkısı olurmu sadace rapot yağsını değiştirsem depriyaj kıtını ılla değişmemmi gerekiyor
[Resim: bannerns.png]
black28, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 20-04-2014 tarihinde katılmıştır.
21-04-2014, Saat:17:10
www Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
hocam vites geçme sorunu derken nasıl bir sorun bu tam net bir açıklama yaparsan elimizden geldiğince yardımcı oluruz..
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
21-04-2014, Saat:18:35
www Cevapla
black28 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6365
Mesajlar: 2
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 20-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
hocam söyle bır sorun oldu arac park ettim o gunde guneşlı ıdı baya gunes altında kaldı aracı çalıştırdım otomatıke buraya kadar sorun yok yola gıderken araç 2 vıtese gecmedı motor bağrıyor ama vıtese gecmıyor sonra manuele aldım o zaman vıtese gectı aracı stop edip tekrar çalıstrıdığımda sorun duzeldı boyle hatayı bana değişik zamanlarda 4 yada 5 defa yaptı bır keresınde de araçla gıderken sağ çektım n konumuda aldım aracı çalıstıracam fren şişdi vitese gecmıyor ve vitesi kontrol ettırın yazıyor ama bu sorunlar sıklıkla yasanmıyor uzun zamandırda yok gayet normal araçla gidiyorum
[Resim: bannerns.png]
black28, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 20-04-2014 tarihinde katılmıştır.
28-04-2014, Saat:10:03
www Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
elektronik araçlar güneş altında kalınca sapıtıyor belli bir çalışma sıcaklığı var elektronik aksamın elantra vardı bende önce güneş altında kalınca ekran simsiyah oluyordu sonra düzeliyordu sinyal yanmıyordu kapatıp açınca düzeliyordu ama sürekli yapmıyordu 3 ayda 1 kez
28-04-2014, Saat:12:38
www Cevapla
Lost Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5070
Mesajlar: 10
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 03-06-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Otomatik vitesi manuel vitese alınca seyir halindeyken trafik tıkanırsa(Yavaşlama olursa) vitesi 1. vitese mi almak gerekiyor yoksa diğer viteslere mi almak gerekiyor? Boşa alınca sanırım otomatik viteslerde olmuyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.
06-05-2014, Saat:19:12
Cevapla
blue_giant Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6775
Mesajlar: 12
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
bende 2014 yeni aldım yaklasık 1 aydır yokuslu yerlerde kullanıyorum ve yokuslarda manuel moduna alıyorum yokusta hicbir araba yaklasamıyor bıle yanına smile
11-11-2014, Saat:21:09
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Yorum: #157Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Otomatik vitesi manuel vitese alınca seyir halindeyken trafik tıkanırsa(Yavaşlama olursa) vitesi 1. vitese mi almak gerekiyor yoksa diğer viteslere mi almak gerekiyor? Boşa alınca sanırım otomatik viteslerde olmuyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.



manuele alırsanız vitesi yükseltmez ama yavaşladığınızda yine otomatik küçültür..yani manuelde vites küçültme hala otomatiktir..
gaza basıp devir yükseldikçe vitesi sizin yükseltmenizi bekler 1. viteste kalır 2 ye geçmez..2 ye atarsanız orada bekler yine 3 e geçmez
12-11-2014, Saat:00:42
Cevapla
blueice32 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5220
Mesajlar: 16
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 16-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
arkadaşlar bu başlıkta bir kaç arkadaş ta belirtmiş gerçi ama net bir çözüm ya da hata diyen olmamış..

30 dk önce başıma gelen birşey , biryere gittim 2 saat sonra geri geldim marşa bastım çalıştı arabam vites N de bekliyor ! vitese geçmiyor auto/manuel filan yapıyorum R geri yapıyorum yok geçmedi.. stop ettim tekrar denedim yok... tamircimi aradım abi yarın beraber bakarız dedi eve de yakındım kaldın orda dedi... sinirlerim tavan tabi... çoluk çocuk arabada bekliyoruz.. taksiye binip gitmeye karar verdik.. son kez deneyeceğim dedim çalıştırdım tık geçti vitese..

şimdi bu nedir acaba ? ilk defa oldu daha da olur mu ? yolda izde başımıza gelir mi diye bin tane soru geldi aklıma... yarın götüreceğim tamirci arkadaşıma bir bakacak.. sizlerde yaşadınız mı diye paylaşmak istedim.. tek ayrıntı geriye takıp yanaşırken sanki volan ile baskı arasında 2-3 mm boşluk varmış gibi hafif bir boşluk tepkisi alır gibi oluyorum ?

(12-11-2014, Saat:00:42)Nikkfurie yazdı: Yorum: #157Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Otomatik vitesi manuel vitese alınca seyir halindeyken trafik tıkanırsa(Yavaşlama olursa) vitesi 1. vitese mi almak gerekiyor yoksa diğer viteslere mi almak gerekiyor? Boşa alınca sanırım otomatik viteslerde olmuyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.



manuele alırsanız vitesi yükseltmez ama yavaşladığınızda yine otomatik küçültür..yani manuelde vites küçültme hala otomatiktir..
gaza basıp devir yükseldikçe vitesi sizin yükseltmenizi bekler 1. viteste kalır 2 ye geçmez..2 ye atarsanız orada bekler yine 3 e geçmez

çok çok tıkalı trafikte otomatik den çıkarmanızı öneririm ist. avrupa yakasından anadolu yakasına 3 saatte geçtiğim milim milim gittiğim bir gün artık çok ısınmış olmalı ki baskı ses gelemey başlamıştı
(Son Düzenleme: 25-11-2014, Saat:00:31, Düzenleyen: blueice32.)
25-11-2014, Saat:00:28
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,131 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,091 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,593 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,218 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi