arkadaşlar bu başlıkta bir kaç arkadaş ta belirtmiş gerçi ama net bir çözüm ya da hata diyen olmamış..
30 dk önce başıma gelen birşey , biryere gittim 2 saat sonra geri geldim marşa bastım çalıştı arabam vites N de bekliyor ! vitese geçmiyor auto/manuel filan yapıyorum R geri yapıyorum yok geçmedi.. stop ettim tekrar denedim yok... tamircimi aradım abi yarın beraber bakarız dedi eve de yakındım kaldın orda dedi... sinirlerim tavan tabi... çoluk çocuk arabada bekliyoruz.. taksiye binip gitmeye karar verdik.. son kez deneyeceğim dedim çalıştırdım tık geçti vitese..
şimdi bu nedir acaba ? ilk defa oldu daha da olur mu ? yolda izde başımıza gelir mi diye bin tane soru geldi aklıma... yarın götüreceğim tamirci arkadaşıma bir bakacak.. sizlerde yaşadınız mı diye paylaşmak istedim.. tek ayrıntı geriye takıp yanaşırken sanki volan ile baskı arasında 2-3 mm boşluk varmış gibi hafif bir boşluk tepkisi alır gibi oluyorum ?
(12-11-2014, Saat:00:42)Nikkfurie yazdı: Yorum: #157Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Otomatik vitesi manuel vitese alınca seyir halindeyken trafik tıkanırsa(Yavaşlama olursa) vitesi 1. vitese mi almak gerekiyor yoksa diğer viteslere mi almak gerekiyor? Boşa alınca sanırım otomatik viteslerde olmuyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.
manuele alırsanız vitesi yükseltmez ama yavaşladığınızda yine otomatik küçültür..yani manuelde vites küçültme hala otomatiktir..
gaza basıp devir yükseldikçe vitesi sizin yükseltmenizi bekler 1. viteste kalır 2 ye geçmez..2 ye atarsanız orada bekler yine 3 e geçmez
çok çok tıkalı trafikte otomatik den çıkarmanızı öneririm ist. avrupa yakasından anadolu yakasına 3 saatte geçtiğim milim milim gittiğim bir gün artık çok ısınmış olmalı ki baskı ses gelemey başlamıştı