Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites

değerli arkadaşlar otomatik vites devre dışı diye uyarı veriyor araç yolda giderken bir anda vitesi boşa atıp otomatik vites arızası diyor aracın sol altından vitesi R N + - konumlarına aldığım eskiye göre daha sert sesler geliyor sorun ne olabilir
04-07-2016, Saat:03:24
Cevapla
mrtaysi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7434
Mesajlar: 51
Nereden: 12 Bingöl
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 51
Kayıt Tarihi: 26-01-2016


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(04-07-2016, Saat:03:24)serdumen1 yazdı: değerli arkadaşlar otomatik vites devre dışı diye uyarı veriyor araç yolda giderken bir anda vitesi boşa atıp otomatik vites arızası diyor aracın sol altından vitesi R N + - konumlarına aldığım eskiye göre daha sert sesler geliyor sorun ne olabilir

E modu açıksa kapatın onu..
04-07-2016, Saat:10:51
Cevapla
ismailht61 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7676
Mesajlar: 2
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 30-09-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Merhaba arkadaşlar. 2016 Ocak ayından beri 2011 model E4 motor Fiorino Otomatik kullanıcısıyım.
Bu güne kadar sadece 2 kez aracı çalıştırınca vitese geçmeme sorunu yaşadım. Kapatıp yeniden çalıştırdım Birinde R ye birinde ortaya alınca vitese geçmişti.
Başkada çok şükür bi sorun yaşamadım.

Şimdi bakım yaptıracağım.
Araç 50 bin oldu.
İkinci al aldığım için aracı 40 binde robotic yağ denilen şanzıman yağı değişmiş mi bilmiyorum.
Servis yağ bakımı ve şanzıman yağı değişimi dahil 425 TL fiyat çıkardı.
Sizce fazla mı fiyat?
Dışarda özel serviste mi yaptırsam. Bu şanzıman yağı nedir? Ne kadardır? Bilen var mı?
Triptpnic şanzımanlar benim bildiğim kuru(yağsız) şanzımandır. Bu nerenin yağıdır?
Yardımcı olursanız sevinirim...
30-09-2016, Saat:14:34
Cevapla
serdumen1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6959
Mesajlar: 45
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 26-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(30-09-2016, Saat:14:34)ismailht61 yazdı: Merhaba arkadaşlar. 2016 Ocak ayından beri 2011 model E4 motor Fiorino Otomatik kullanıcısıyım.
Bu güne kadar sadece 2 kez aracı çalıştırınca vitese geçmeme sorunu yaşadım. Kapatıp yeniden çalıştırdım Birinde R ye birinde ortaya alınca vitese geçmişti.
Başkada çok şükür bi sorun yaşamadım.

Şimdi bakım yaptıracağım.
Araç 50 bin oldu.
İkinci al aldığım için aracı 40 binde robotic yağ denilen şanzıman yağı değişmiş mi bilmiyorum.
Servis yağ bakımı ve şanzıman yağı değişimi dahil 425 TL fiyat çıkardı.
Sizce fazla mı fiyat?
Dışarda özel serviste mi yaptırsam. Bu şanzıman yağı nedir? Ne kadardır? Bilen var mı?
Triptpnic şanzımanlar benim bildiğim kuru(yağsız) şanzımandır. Bu nerenin yağıdır?
Yardımcı olursanız sevinirim...

merhabalar robotic yağ sadece yetkili servislerde bulunuyor bende 50.000 bakımını özel serviste yaptırdım robotik yağı değişemediler sadece yetkili serviste olduğu için robotic yağı değişmemenin herhangi bir sorun olmayacağını söylemişdi ustam (eskiden fiat yetkili servisinde çalışıyordu) ben illede robotic yağı değişicem dersen yekili serviste yaptır 425 TL biraz fazla olsada kafan rahat eder ama güvendiğin özel servis varsa orada yaptır.
08-10-2016, Saat:02:22
Cevapla
hayrat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7762
Mesajlar: 2
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 18-03-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Forumda yazılanları ve diğer forumlardaki bir çok yazıyı okudum. 2009 model 110 binde otomatik emotion almak üzreyim. Alma sebebim sırf otomatik olması diğer yönleri çok önemli değil. Tabi bütçeme de uygun. Okuduğum bazı şeyler beni korkuttu açıkçası. Vites arızaları özellikle 2500-6000 tl bandında masraf çıkartılanlar var. alacağım kişi 100 binde baskı balata değiştiğini söylüyor. Hoş forumlarda daha 10 binde vites sorunu yaşayan bir sürü kişi var. Alıp almama konusunda kararsız kaldım. Tecrübe sahibi arkadaşların görüşlerini bekliyorum...
18-03-2017, Saat:13:51
Cevapla
imageman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 216
Mesajlar: 5
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Merahaba arkadaşlar fiat fiorino şanzıman arızası sonucu açtığım dava 7 yıl sonra 13 duruşma ve 6 adet bilirkişi raporu derken 2019 yılında davayı kazandım şu an icra aşamasındayım 1-2 hafta içinde tahsil edeceğim.

http://www.ssangyongteam.com/konu/2234-f...#post57112
31-07-2019, Saat:21:19
Cevapla
hsnkrtrn Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7645
Mesajlar: 6
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 28-08-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Selamlar. Gaziantepte otomatik şanzımandan anlayan güvenilir bir usta var mı tanıdığı olan
15-01-2020, Saat:01:06
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
İstanbulda otomatik en iyisi diye düşünüyorum ama yazılanlara bakınca benimde sevdiğim gibi manuel vites candır biggrin
[Resim: PWlWqx.jpg]
30-06-2020, Saat:19:05
Cevapla
Borac Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8551
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 28-01-2023


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
S.a. Cümleten; 2011 otomatik fiorino var. Bu sabah geri vitese takarken N ye attı , “fren pedalına basın hareketi tekrarlayın” gibi bir uyarı verdi. Daha önce de bir iki sefer yaptı ara ara.
Baskı balata yeni değişti , geçen ay hidrolik bilyası değişti , aktivatör bakımı yapıldı.
Neden böyle birşey yapar acaba ?
18-06-2023, Saat:17:38
Cevapla
sissil Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8580
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 07-11-2023


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Fren pedalı üstünde fren müşürü var. Onu değiştir.
Denemek için aracın frene basınca fren lambaları sağlıklı yanıyormu bak.
07-11-2023, Saat:10:47
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,131 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,091 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,593 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,218 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi