Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#61
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme

(03-12-2011, Saat:16:18)BaSKaN yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:05)FULLKONTAQ yazdı: Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile

Üstadım evet %40 ve üzeri engelli raporu olup gerekli şartları yerine getirenler ÖTV,den muaflar. Ayrıca Yıllık vergi ve Tuv muayene ücretindende muaflar. %37 ÖTV,li bir araca talip olmanızı takdirle karşılıyorum, 27,000TLlik rakam uzlaşılır bana kalırsa Şimdiden hayırlı olsun.

Not: Özür oranınız kaç?

Henüz raporumu almış degilim smile ama %40 uzerinde olacğı muhtemel. 8 ay önce yaptim kazayi henuz tedavi bitmedi. Sol bacagimin dizden altı yok, sag bacagimda da çoklu bag yaralanmasi var 10 gundur fizik tedavi goruyorum 35-40 derede dizimi bukmeye basladim yeni. 7ay dümdüz durdugundan butun eklemler kireclenmis butun kaslar ölmuş nerdeyse. Önce kuvvetlenip dizimi kullanmaya calişacağım insallah, protezle yürümeye de alistiktan sonra insallah cok sonra araba alma isi aslinda smile saglik olsun hepsi olur Allah'ın izniyle...
Bi polis abimizin sağ diz altından engeli var diz altı protez kullanıyor. Onun özür oranı %44 smile
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
(Son Düzenleme: 03-12-2011, Saat:16:37, Düzenleyen: FULLKONTAQ.)
03-12-2011, Saat:16:34
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#62
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:34)FULLKONTAQ yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:18)BaSKaN yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:05)FULLKONTAQ yazdı: Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile

Üstadım evet %40 ve üzeri engelli raporu olup gerekli şartları yerine getirenler ÖTV,den muaflar. Ayrıca Yıllık vergi ve Tuv muayene ücretindende muaflar. %37 ÖTV,li bir araca talip olmanızı takdirle karşılıyorum, 27,000TLlik rakam uzlaşılır bana kalırsa Şimdiden hayırlı olsun.

Not: Özür oranınız kaç?

Henüz raporumu almış degilim smile ama %40 uzerinde olacğı muhtemel. 8 ay önce yaptim kazayi henuz tedavi bitmedi. Sol bacagimin dizden altı yok, sag bacagimda da çoklu bag yaralanmasi var 10 gundur fizik tedavi goruyorum 35-40 derede dizimi bukmeye basladim yeni. 7ay dümdüz durdugundan butun eklemler kireclenmis butun kaslar ölmuş nerdeyse. Önce kuvvetlenip dizimi kullanmaya calişacağım insallah, protezle yürümeye de alistiktan sonra insallah cok sonra araba alma isi aslinda smile saglik olsun hepsi olur Allah'ın izniyle...
Bi polis abimizin sağ diz altından engeli var diz altı protez kullanıyor. Onun özür oranı %44 smile

Kardeşim; Öncelikle büyük geçmiş olsun, canın sağ ya önemli değil gerisi, azim ve çalışmayla hallolur.
Memleketimizde bu trafik kazalarında verdiğimiz kayıplar,Terör belasında verdiklerimizden daha fazla.....
Bu sebepten dolayı Hergün söylüyoruz. Trafik kurallarına uyalım,uymayanları uyaralım .. Aşırı hız yapmayalım,Trafik ışıklarına riayet edelim. Alkollü olarak trafiğe çıkmayalım, Araçlarımızı agresif değil,sakin olarak kullanalım diye.......
Tekrar geçmiş olsun, Seni forumda Herzaman aktif olarak görmek isteriz....
03-12-2011, Saat:16:45
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#63
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
büyük geçmiş olsun kardeşim,
03-12-2011, Saat:16:48
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#64
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:45)isoskeisos yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:34)FULLKONTAQ yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:18)BaSKaN yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:05)FULLKONTAQ yazdı: Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile

Üstadım evet %40 ve üzeri engelli raporu olup gerekli şartları yerine getirenler ÖTV,den muaflar. Ayrıca Yıllık vergi ve Tuv muayene ücretindende muaflar. %37 ÖTV,li bir araca talip olmanızı takdirle karşılıyorum, 27,000TLlik rakam uzlaşılır bana kalırsa Şimdiden hayırlı olsun.

Not: Özür oranınız kaç?

Henüz raporumu almış degilim smile ama %40 uzerinde olacğı muhtemel. 8 ay önce yaptim kazayi henuz tedavi bitmedi. Sol bacagimin dizden altı yok, sag bacagimda da çoklu bag yaralanmasi var 10 gundur fizik tedavi goruyorum 35-40 derede dizimi bukmeye basladim yeni. 7ay dümdüz durdugundan butun eklemler kireclenmis butun kaslar ölmuş nerdeyse. Önce kuvvetlenip dizimi kullanmaya calişacağım insallah, protezle yürümeye de alistiktan sonra insallah cok sonra araba alma isi aslinda smile saglik olsun hepsi olur Allah'ın izniyle...
Bi polis abimizin sağ diz altından engeli var diz altı protez kullanıyor. Onun özür oranı %44 smile

Kardeşim; Öncelikle büyük geçmiş olsun, canın sağ ya önemli değil gerisi, azim ve çalışmayla hallolur.
Memleketimizde bu trafik kazalarında verdiğimiz kayıplar,Terör belasında verdiklerimizden daha fazla.....
Bu sebepten dolayı Hergün söylüyoruz. Trafik kurallarına uyalım,uymayanları uyaralım .. Aşırı hız yapmayalım,Trafik ışıklarına riayet edelim. Alkollü olarak trafiğe çıkmayalım, Araçlarımızı agresif değil,sakin olarak kullanalım diye.......
Tekrar geçmiş olsun, Seni forumda Herzaman aktif olarak görmek isteriz....

İsmail abim söylediklerinize noktası virgülüne kadar katılıyorum elinize sağlık.

Ben,de başından böyle ehzem bir kaza geçmiş bir kardeşiniz olarak bu kardeşimin içindeki durumu çok çok iyi anlamaktayım Dilerim Rabbim yardıncın olsun kardeşim sad
(Son Düzenleme: 03-12-2011, Saat:16:53, Düzenleyen: BaSKaN.)
03-12-2011, Saat:16:51
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#65
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
bende 11 yıl önce trafik kazası geçirdim o zaman %45 alabiliyordum, sordum hiç bir konuda hiç bir faydası yokmuş (askerliğin dışında) bende almaktan vazgeçtim şuan iyiyim almak istesemde alamam artık, benmi iyi araştırmamışım yoksa kanunlarmı değişti bilmiyorum
03-12-2011, Saat:16:51
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#66
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:51)sfr2001 yazdı: bende 11 yıl önce trafik kazası geçirdim o zaman %45 alabiliyordum, sordum hiç bir konuda hiç bir faydası yokmuş (askerliğin dışında) bende almaktan vazgeçtim şuan iyiyim almak istesemde alamam artık, benmi iyi araştırmamışım yoksa kanunlarmı değişti bilmiyorum

Kardeşim raporun sonunda rahatsızlığın ömür boyumu yoksa geçicimi olduğu yazar? + özür durumunun ölçütü olarak mesela Agır Özürlü der bu ibareler çok önem arzeder,ayrıca insan rahatsızsa gün geçtikçe ilerlemede gösteriyorsa bu durum çok farklıdır örneğin 2007 yılında aldığım rapor %41 iken 2011 almış olduğum rapor oranı %74 ,e yükselmiştir yani hastalık gerilememiş ilerlemiş bu durumda kanun açık Sürekli ibareli Agır özürlü raporu verecekleri başka bir şey yok.! Umarım anlatmayı becerebildim?
03-12-2011, Saat:17:03
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#67
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
benim rahatsızlığım geçiciymiş, ama o zaman çok kötü durumdaydım isteseydim rapor alabilirdim doktorlara sordum tahmini %45 civarı. eş dostta sordum normal hayatta faydası olmayacağını söylediler bende uğraşmadım
03-12-2011, Saat:17:40
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#68
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Kardeşim sağlıklı olda raporun eksik kalsın, versinler benim sağlığımı raporumu alsınlar sağlık gibi zenginlik varmı yaa
03-12-2011, Saat:17:43
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#69
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
en iyi zenginlik sağlık allah daha iyi fiolar nasip etsin kardeşim
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
03-12-2011, Saat:17:44
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#70
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
amin amin.....
bu arada dün akşam nette ıspartadan ford fiesta ilanı gördüm 2011 model fiyatı makuldu, sahibini aradım aracın çok temiz olduğunu hiç bir sıkıntısının olmadığını ufak bir sürtünmeden dolayı sadece çamurluk ve kaputun birleştiği yerde 20 cm kadar boya olduğunu söyledi. fiyatta anlaştık sabahın köründe kalkıp ıspartaya gittik, araç geldi günahını almiyim ama sanki araç daha önce oto kiralamada kalmış ve km si düşürülmüş çünkü çok yıpranmıştı exspertiz raporunu okudum 20 cm boya dediği yerde kaput ve ön çamurluk komple boyanmış, koltuk kılıflarında sigara yanığı var, sis farı yerine oturmamış, ön ızgara bir kaç yerinde kırık, kendi benzinli ama dizel gibi ses çıkarıyor. v.s v.s (araç 2005-2006 model olsa amena diyeceğim ama daha 13.000 km 2011 model) şuan çok uykusuzum yorgunum ve işlerimde aksadı. sizce bu adama ve bunun gibilerine ne demeli?
(Son Düzenleme: 03-12-2011, Saat:17:53, Düzenleyen: sfr2001.)
03-12-2011, Saat:17:53
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,092 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi