Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#51
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme

fullkontaq nikli arkadaşım, 95 hp olan fiolarda otomatik seçeneği yok diye biliyorum. yani otomatik istiyorsan mecburen 75 hp almak zorundasın. yakıt tüketimi de ilgili konu içinde çokça yorumlandı. en az 4,5 lt/100 km (şehir dışı), en fazla 7 lt/100 km (şehir içi) değerleri alınmış. yani kullanıma bağlı değişiyor.
02-12-2011, Saat:16:59
Cevapla
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#52
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Panorama olan modelinde 95lik için özellikle ayırt edici bi ifade kullanmamislar. Seçimim %90 75hp lik olacak sanirim zaten basima ne geldiyse hiz yuzunden geldi. Bundan sonra üst limit 80 benim icin smile oda 1.3 75 hp cpmfortmatice eş deger benim icin. Enteresan olan ise birmotun 3 farkli subesinden 3 farkli fiyat aldim : 27.000 pazarlik payi yine var
31.000 son fiyat
36.000 bunu hic dusunmem sanirim smile
Cevaplar icin tesekkurler...
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
03-12-2011, Saat:15:13
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#53
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
27.000 mi?
03-12-2011, Saat:15:39
Cevapla
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#54
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Evet noldu ki ? 1.3 75hp panorama comfort matic full+full için aldım bu fiyatı
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
03-12-2011, Saat:15:44
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#55
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
2.el mi ?
03-12-2011, Saat:15:58
Cevapla
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#56
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
03-12-2011, Saat:16:05
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#57
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
tamam şimdi anladım kardeşim. çok ötv ödüyoruz çokkkk sad
03-12-2011, Saat:16:15
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#58
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:05)FULLKONTAQ yazdı: Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile

Üstadım evet %40 ve üzeri engelli raporu olup gerekli şartları yerine getirenler ÖTV,den muaflar. Ayrıca Yıllık vergi ve Tuv muayene ücretindende muaflar. %37 ÖTV,li bir araca talip olmanızı takdirle karşılıyorum, 27,000TLlik rakam uzlaşılır bana kalırsa Şimdiden hayırlı olsun.

Not: Özür oranınız kaç?
(Son Düzenleme: 03-12-2011, Saat:16:18, Düzenleyen: BaSKaN.)
03-12-2011, Saat:16:18
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#59
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
benim bildiğim %90 ve üstü olmalı
03-12-2011, Saat:16:22
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#60
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:22)sfr2001 yazdı: benim bildiğim %90 ve üstü olmalı

%40 ortapedik engeli olupta Dr. tarafından otomobil kullanır H sınıfı ehliyet alabilir ibareli raporu varsa sıkıntı yok.. Maliye Bakanlığına baş vurup Vergi indiriminden faydalanmak istediğini belirtince onlarda şahsı hastaneye sefk edip özür oranının tesbitini istiyor,sonrada o rapor Ankaradaki hakem heyetin incelemesine tabi tutuluyor, çok ince eleyip sık dokuyorlar o rapor öyle kolay alınmıyor. Damdan düşenin halinden damdan düşen bilir Thumbup1
03-12-2011, Saat:16:30
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,092 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi