(05-12-2011, Saat:03:12)machine_up yazdı: askerde unimogla landı mazotla siliyordu arkadaslar pırıl pırıl oluyordu 
Sevgili arkadaşlarım ; Öyle gazla,mazotla falan araç temizlemek eskilerin deyimiyle şehir efsanesi.Hiçbir faydası yok...
Hani derler ya; eski galericiler üstüpüyü gazla yıkayıp kuruturlar, sonra da bu üstüpüyle aracı silerler.. Evet araç parlar ama kısa vadede... Çünkü gaz ve mazot ta az da olsa yağ vardır. Temizlenmiş gibi olsa da aslında iş görmez... Tavsiye etmem...
Aracınızı yıkadıktan sonra , parlatmak için özel bu amaç için üretilmiş ürünlerden kullanmanızı öneririm.