Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
1202hakan Çevrimdışı
200
59hakan59
Üye
Uye No: 2239
Mesajlar: 122
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#71
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme

bendede comfortmatic var benim şikayetim kalkışlarda yada giderken gazı köklediğimde bi uğultu gelio önden kalın bi ses acaba gevşeyen bişeymi var yoksa tork sesimi daha yeni aldığıma alışamadım o sese birde auto (E) de 6 ile bayıra geldiğimde 5 e değilde 4 e atıyor araç vitesi
sleepycomfortmatic vites,far sis xenon,7ınc lcd ekranlı multimedya oynatıcı,2 adet.1000 watt sierra bass,kenwood anfi,dd 16 cm 80 rms mid takımı,2 farad boss kapasitör,elgrad cam filmi,
03-12-2011, Saat:18:23
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#72
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:18:23)1202hakan yazdı: bendede comfortmatic var benim şikayetim kalkışlarda yada giderken gazı köklediğimde bi uğultu gelio önden kalın bi ses acaba gevşeyen bişeymi var yoksa tork sesimi daha yeni aldığıma alışamadım o sese birde auto (E) de 6 ile bayıra geldiğimde 5 e değilde 4 e atıyor araç vitesi

Kalkışlarda ya da giderken anlık olarak gazı köklediğinde gelen o ''kalın'' diye nitelendirdiğin ses,büyük ihtimalle turbonun hava basıncı ile doldurma sesidir. Eğer rölantide veya boşta iken böyle uğultu sesi olursa, büyük ihtimalle hava filitresi altında,filitreye giden plastik borunun ,filitre kapağına veya altındaki plastik boruya sürtmesinden oluşur. aynı zamanda titreşim gibi ses de verir.
Servislerde bu plastik borunun pimle geçen yerini,akıllı vida ile sabitliyorlar ve bu titreşimli uğultulu ses ortadan kalkıyor.

Ancak senin dediğin, kalkışlarda ve aniden dip gaz verirken oluşuyorsa bu turbonun hava basıncı sesidir. ve Normaldir.
03-12-2011, Saat:20:21
www Cevapla
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#73
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:16:51)BaSKaN yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:45)isoskeisos yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:34)FULLKONTAQ yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:18)BaSKaN yazdı:
(03-12-2011, Saat:16:05)FULLKONTAQ yazdı: Yok sıfır için fiyat aldim... Fiyat çok uygun diye dusunuyorsaniz, ben engelli oldugum icin ötv ödemedigimden fiyat bu kadar dusuk... Yoksa asil fiyati 45.000... bayi hesapladi bana gelisi 27.000 hatta biraz da biz birseyler yapariz dedi satici smile

Üstadım evet %40 ve üzeri engelli raporu olup gerekli şartları yerine getirenler ÖTV,den muaflar. Ayrıca Yıllık vergi ve Tuv muayene ücretindende muaflar. %37 ÖTV,li bir araca talip olmanızı takdirle karşılıyorum, 27,000TLlik rakam uzlaşılır bana kalırsa Şimdiden hayırlı olsun.

Not: Özür oranınız kaç?

Henüz raporumu almış degilim smile ama %40 uzerinde olacğı muhtemel. 8 ay önce yaptim kazayi henuz tedavi bitmedi. Sol bacagimin dizden altı yok, sag bacagimda da çoklu bag yaralanmasi var 10 gundur fizik tedavi goruyorum 35-40 derede dizimi bukmeye basladim yeni. 7ay dümdüz durdugundan butun eklemler kireclenmis butun kaslar ölmuş nerdeyse. Önce kuvvetlenip dizimi kullanmaya calişacağım insallah, protezle yürümeye de alistiktan sonra insallah cok sonra araba alma isi aslinda smile saglik olsun hepsi olur Allah'ın izniyle...
Bi polis abimizin sağ diz altından engeli var diz altı protez kullanıyor. Onun özür oranı %44 smile

Kardeşim; Öncelikle büyük geçmiş olsun, canın sağ ya önemli değil gerisi, azim ve çalışmayla hallolur.
Memleketimizde bu trafik kazalarında verdiğimiz kayıplar,Terör belasında verdiklerimizden daha fazla.....
Bu sebepten dolayı Hergün söylüyoruz. Trafik kurallarına uyalım,uymayanları uyaralım .. Aşırı hız yapmayalım,Trafik ışıklarına riayet edelim. Alkollü olarak trafiğe çıkmayalım, Araçlarımızı agresif değil,sakin olarak kullanalım diye.......
Tekrar geçmiş olsun, Seni forumda Herzaman aktif olarak görmek isteriz....

İsmail abim söylediklerinize noktası virgülüne kadar katılıyorum elinize sağlık.

Ben,de başından böyle ehzem bir kaza geçmiş bir kardeşiniz olarak bu kardeşimin içindeki durumu çok çok iyi anlamaktayım Dilerim Rabbim yardıncın olsun kardeşim sad

İyi dilekleriniz için cok tesekkur ederim... Rabbime hamd olsun bana ikinci bir yaşam fırsatı verdi. Ben ameliyata girerken masada kalma ihtimalim bile varmış. Tabiki ondan sual olunmaz elhamdülillah yaşıyoruz... Burdan da herkese sesleniyorum. Ölmek çok basit de ölmeyip sakat kalmak gerçekten daha zor... İnşallah bizde bu sınavı Rabbimin izni ile geçmiş onun rızasını kazanmışızdır... insallah benimde bi fiorinom olur hayırlısıyla kullanmak nasip olur. AMİN... smile

Sona A-M-İ-N yazdım çıkmamış smile
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
(Son Düzenleme: 05-12-2011, Saat:14:10, Düzenleyen: FULLKONTAQ.)
05-12-2011, Saat:14:08
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#74
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
FULLKONTAQ kardeşim; Hayata yeniden tutunmanı, kendinle barışık yaşantını taktir ediyorum.. Sitemize aktif olarak katılımını ve her türlü aktivitenin içinde seni görmek istiyoruz.... Nick ismin gibi herzaman ful kontakta kal......
(Son Düzenleme: 06-12-2011, Saat:00:37, Düzenleyen: isoskeisos.)
06-12-2011, Saat:00:35
www Cevapla
1202hakan Çevrimdışı
200
59hakan59
Üye
Uye No: 2239
Mesajlar: 122
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#75
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
rolantideyken ses yok ya sadece dik kalkışlarda çok gaz vermesemde yapıyor ama korkulacak bişi yoktur inşallah birde arka kapıların tamamından tıkırtı gelio aracım 103,000 de ustaya gittim sürgü makaraları değişecek çok maliyetli dedi böyle idare et dedi ama uyuz oluom o seslere ama sadece bozuk yolda yapıyor.başka hiç şikayetim yok kmde 17 kuruş yakıyor mazot 3910 iken
sleepycomfortmatic vites,far sis xenon,7ınc lcd ekranlı multimedya oynatıcı,2 adet.1000 watt sierra bass,kenwood anfi,dd 16 cm 80 rms mid takımı,2 farad boss kapasitör,elgrad cam filmi,
23-12-2011, Saat:21:20
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#76
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:18:23)1202hakan yazdı: bendede comfortmatic var benim şikayetim kalkışlarda yada giderken gazı köklediğimde bi uğultu gelio önden kalın bi ses acaba gevşeyen bişeymi var yoksa tork sesimi daha yeni aldığıma alışamadım o sese birde auto (E) de 6 ile bayıra geldiğimde 5 e değilde 4 e atıyor araç vitesi

dik yokuslarda kalkisda veya sabit giderken gazi koklediginizde motor kulaklari ve egzost baglanti noktalari asiri esner bu sesler normaldir yinede bir usta tarafindan dinlenip yorumlanmali..diger mesajda 103bin kmde demissiniz kulaklardan biri kopmaya yakin olabilir..

ayrica yokusa baslamadan vitesi E konumundan cikarmanizi tavsiye ederim..
E de vites cok dusuk devirlerde kuculttugu icin arac bayilabiliyor yokusa girip gazida kokleyince 5 yerine 4 alip devri yuksek tutmaya calisiyor sistem..

bende E de kullaniyorum ama yokusa baslamadan once vitesi ileri itip manuel bir vites dusuruyorum genellikle..


23-12-2011, Saat:22:59
Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#77
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
nikkfurie ye katılıyorum düz yolda bende e de kullanıyorum yokuşa gelmeden ya tekrar e ye basıp çıkıyorum yada manuele alıyorum.
28-12-2011, Saat:19:23
Cevapla
1202hakan Çevrimdışı
200
59hakan59
Üye
Uye No: 2239
Mesajlar: 122
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#78
Cvp: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(03-12-2011, Saat:20:21)isoskeisos yazdı:
(03-12-2011, Saat:18:23)1202hakan yazdı: bendede comfortmatic var benim şikayetim kalkışlarda yada giderken gazı köklediğimde bi uğultu gelio önden kalın bi ses acaba gevşeyen bişeymi var yoksa tork sesimi daha yeni aldığıma alışamadım o sese birde auto (E) de 6 ile bayıra geldiğimde 5 e değilde 4 e atıyor araç vitesi

Kalkışlarda ya da giderken anlık olarak gazı köklediğinde gelen o ''kalın'' diye nitelendirdiğin ses,büyük ihtimalle turbonun hava basıncı ile doldurma sesidir. Eğer rölantide veya boşta iken böyle uğultu sesi olursa, büyük ihtimalle hava filitresi altında,filitreye giden plastik borunun ,filitre kapağına veya altındaki plastik boruya sürtmesinden oluşur. aynı zamanda titreşim gibi ses de verir.
Servislerde bu plastik borunun pimle geçen yerini,akıllı vida ile sabitliyorlar ve bu titreşimli uğultulu ses ortadan kalkıyor.

Ancak senin dediğin, kalkışlarda ve aniden dip gaz verirken oluşuyorsa bu turbonun hava basıncı sesidir. ve Normaldir.


bu günde arıza verdi yolbilgisayarı vites arızası servise gidin kullanım kitapçığına bakın diyye ne yapıcam yardım
(05-01-2012, Saat:04:28)1202hakan yazdı:
(03-12-2011, Saat:20:21)isoskeisos yazdı: [quote='1202hakan' pid='10885' dateline='1322922196']
bendede comfortmatic var benim şikayetim kalkışlarda yada giderken gazı köklediğimde bi uğultu gelio önden kalın bi ses acaba gevşeyen bişeymi var yoksa tork sesimi daha yeni aldığıma alışamadım o sese birde auto (E) de 6 ile bayıra geldiğimde 5 e değilde 4 e atıyor araç vitesi

Kalkışlarda ya da giderken anlık olarak gazı köklediğinde gelen o ''kalın'' diye nitelendirdiğin ses,büyük ihtimalle turbonun hava basıncı ile doldurma sesidir. Eğer rölantide veya boşta iken böyle uğultu sesi olursa, büyük ihtimalle hava filitresi altında,filitreye giden plastik borunun ,filitre kapağına veya altındaki plastik boruya sürtmesinden oluşur. aynı zamanda titreşim gibi ses de verir.
Servislerde bu plastik borunun pimle geçen yerini,akıllı vida ile sabitliyorlar ve bu titreşimli uğultulu ses ortadan kalkıyor.

Ancak senin dediğin, kalkışlarda ve aniden dip gaz verirken oluşuyorsa bu turbonun hava basıncı sesidir. ve Normaldir.


bu günde arıza verdi yolbilgisayarı vites arızası servise gidin kullanım kitapçığına bakın diyye ne yapıcam yardım
birde bayır yukarı kalkış yaparken o uğultu dediğim ses bayağı bi rahatsız edici turbodan olduğunu sanmıyorum turbo sesini biliyorum bunda saki gevşek bi civata varda titreşimden ses yapıyor gibi anlaşılan bize bi servis yolu göründü

sleepycomfortmatic vites,far sis xenon,7ınc lcd ekranlı multimedya oynatıcı,2 adet.1000 watt sierra bass,kenwood anfi,dd 16 cm 80 rms mid takımı,2 farad boss kapasitör,elgrad cam filmi,
(Son Düzenleme: 05-01-2012, Saat:04:34, Düzenleyen: 1202hakan.)
05-01-2012, Saat:04:28
Cevapla
fiorino23 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1493
Mesajlar: 7
Nereden: 23 Elazığ
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 14-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#79
comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
2011 5930 km de comfortnatik fiorinomun şanzımanında 2000-2500 devir ler arasında cızırtı sesi geliyor sorun ne olabilir.
09-01-2012, Saat:23:53
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#80
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
sanzimandan belli bir devre bagli ses gelmez aslinda,varsa bir sorun surekli gelebilir...
altta egzost isisini kasadan uzaklastiran koruma saclari var,egzost baglantilarida gevsek kalmis ise surekli ayni devirde ses uretebilir..iki sac birbirine surtuyor ise cizirti tabir edilen sesler duyulur ama burdan ne yazsak afaki..
duyarak yorumlamak en sagliklisi..
10-01-2012, Saat:01:16
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,092 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi