Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#31
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!

Ali bey; sağ aynanızdaki ''ölü bölgeyi gösteren'' micro aynen çok şık olmuş, Arka tampon için yorumum ise açık söylemek gerekirse , görüntüden öte bir faydası yok. Çünkü zaten arkada park sensörleri var. ancak Ön tampona koruyucu olsa idi ve de fiber plastikten olsa idi(TÜV nedeniyle ) çok daha faydası olurdu..
Şimdi tampon koruyucudan sonra sıra sprint booster hediye edecek dosttan haber bekliyoruz değil mi ?
(Son Düzenleme: 10-03-2012, Saat:00:12, Düzenleyen: isoskeisos.)
10-03-2012, Saat:00:10
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#32
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Abi yorumunuz için tşk, arka tamponu takma nedenim malum ist trafığindeyiz bazı zatı muhteremlerin ufak tefek dokunmalarından muhafazadır, malum park sensörleri sadece biz geri geri giderken devredeler smile abicim ağızınızdan bal damlıyor fakat sprint booster hediye edecek bir baba yiğit malesef yok, o ihale bende kaldı smile


Modifiye bitmedi abim sıra Spoiler-Ön karlık (Takoz tip) Henüz piyasada yok, ve Işıklı far kaşında
(Son Düzenleme: 10-03-2012, Saat:00:37, Düzenleyen: BaSKaN.)
10-03-2012, Saat:00:28
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#33
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:00:28)BaSKaN yazdı: Abi yorumunuz için tşk, arka tamponu takma nedenim malum ist trafığindeyiz bazı zatı muhteremlerin ufak tefek dokunmalarından muhafazadır, malum park sensörleri sadece biz geri geri giderken devredeler smile abicim ağızınızdan bal damlıyor fakat sprint booster hediye edecek bir baba yiğit malesef yok, o ihale bende kaldı smile

Söylemiş olduğun taraftan bakarsak hakikaten haklısın ''arka tampon konusunda''

Sprinte gelince günün söylemiyle cevap vereyim '' Elbet bulunur bir babayiğit'' demiş büyüklerimiz değil mi ? Umudunu kaybetme derim ben yine de....winkwinkwink

Sen şimdi Ozan kardeşimle beraber yürüttüğünüz Bagaj kapısı,yakıt depo kapağı konusuna bir odaklan Thumbup1Thumbup1Thumbup1
10-03-2012, Saat:00:36
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#34
Cvp: Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:00:36)isoskeisos yazdı:
(10-03-2012, Saat:00:28)BaSKaN yazdı: Abi yorumunuz için tşk, arka tamponu takma nedenim malum ist trafığindeyiz bazı zatı muhteremlerin ufak tefek dokunmalarından muhafazadır, malum park sensörleri sadece biz geri geri giderken devredeler smile abicim ağızınızdan bal damlıyor fakat sprint booster hediye edecek bir baba yiğit malesef yok, o ihale bende kaldı smile

Söylemiş olduğun taraftan bakarsak hakikaten haklısın ''arka tampon konusunda''

Sprinte gelince günün söylemiyle cevap vereyim '' Elbet bulunur bir babayiğit'' demiş büyüklerimiz değil mi ? Umudunu kaybetme derim ben yine de....winkwinkwink

Sen şimdi Ozan kardeşimle beraber yürüttüğünüz Bagaj kapısı,yakıt depo kapağı konusuna bir odaklan Thumbup1Thumbup1Thumbup1

Abicim beni heyecanlandırıyorsunuz, mamafi yoksa zatialiniz bana süpriz yapıp sprint booster mi hediye edeceksiniz? sakın o babayiğit siz olmayasınız biggrin yakışırda hani abimesmile
10-03-2012, Saat:00:40
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#35
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Böyle bir şey elimde olsa, sen de biliyorsun ki hiç düşünmeden, sadece senin nasıl sevindiğini görmek için seve seve yapardım..sleepysleepy Ben sadece Umidini kaybetmemeni diliyorum.. allah büyüktür.. Bizden olmasa bile belki sesini bir duyan olur değil mi ?
10-03-2012, Saat:00:48
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#36
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:00:48)isoskeisos yazdı: Böyle bir şey elimde olsa, sen de biliyorsun ki hiç düşünmeden, sadece senin nasıl sevindiğini görmek için seve seve yapardım..sleepysleepy Ben sadece Umidini kaybetmemeni diliyorum.. allah büyüktür.. Bizden olmasa bile belki sesini bir duyan olur değil mi ?

Abim sakın yanlış anlamayın, latife olsun diye takılıyorum size.! Ümit yiğidin kamçısıymış dimi abim?smile yaz var kış var bekliyorum abim belki birisi sıkılıp söker atar bende yolda yürürken ayağıma takılır bellimi olur biggrinbiggrinbiggrin
10-03-2012, Saat:01:17
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#37
Cvp: Cvp: Modifiye Başladı
(09-03-2012, Saat:22:33)BaSKaN yazdı: Arkadaşlar Bugün Fırsatını Buldum Sanayiye Gittim, Sevdiğim Bir Dostumdan Hediye Gelen Arka Tampon Korumayı ve çok önceden almış olduğum plakalıklarımı taktım...

[Resim: fotoraf0065c.jpg][Resim: fotoraf0066r.jpg][Resim: fotoraf0067.jpg][Resim: fotoraf0068x.jpg][Resim: fotoraf0069u.jpg]

Ayrıca Sağ ve sol aynalardaki ölü noktalardan kurtulmak için bu aynalardan yapıştırdım.
[Resim: fotoraf0070q.jpg]

oooo cok begendım alı dedıgın kadar varmıs valla kazasız belasız bınmeyı nasıp etsın allahm ınsallah agbı
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
10-03-2012, Saat:18:19
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#38
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Durmak yok Yola Devam biggrinbiggrinbiggrin
10-03-2012, Saat:18:46
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#39
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
evet durmak bence de cok muhtesemız yıne smile
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
10-03-2012, Saat:18:48
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#40
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19

Arabasını çok sevenler ya sanayide ya da fiorinofunclub da Thumbup1
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 10-03-2012, Saat:20:35, Düzenleyen: Admin.)
10-03-2012, Saat:20:30
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,995 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi