(07-01-2015, Saat:10:50)hasanbasri yazdı: sizin araçlar fabrika değerlerini yakalamış . ben aracımın uzun yolda 5,5-6 litreden aşağı yaktığını görmedim. 13litre yakıtla şehir içi 165 km yol yapıyorum şehir dışı taş çatlasa 220 km yol yapıyor şehir dışı maksimum hız 110 şehir içi maksimum 50 km hız yaptığım düşünülürse sizler mükemmel ötesi kullanıyorsunuz. aracı kullanım tarzınızı açıklarsanız belki bizde sizler gibi o değerleri yakalarız. saygılarımla
Herkesin Kendine Göre Bir Sürüş Şekli Var Ama Ben Kendi Kullandığım Şekli Dilim Döndüğünce Anlatayım...
Öncelikli Olarak Biliyorsunuz ki Bizim Araçların Motorları 1.3 ve ister istemez Kalkışlarda Biraz Hantal Kalıyor Ve Atik Olması İçin Kalkışlarda Gaza Biraz Yüklenmemiz Gerekiyor. Zaten Bütün Araçlar Dur Kalk Yaparken En Çok Yakıt Sarfiyatını Yapıyor. Ben Kalkışlarda Biraz Daha Nazik Davranıyorum ve Vites Geçişlerinde Daha Sakin Davranıyorum 1 2 ve 3 Viteslerde 2500 Devri Geçmemeye Dikkat Ediyorum Şehir içi Kullanımlar da 1700 1800 Devirde Kullanıyorum Arabayı Onda da Gazı Nazikçe Okşuyorum Diye Biliriz. Bu Şekilde Kullanmayı Dene Birazda Bakalım Nasıl Bir Sonuç Elde Edeceksin ve Sonuçları Bizimle Paylaşırsan Sevinirim

Saygılarımla...
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.