Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
datca0024 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7812
Mesajlar: 3
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 17-05-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Sad  ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!

ARKADAŞLAR İYİ AKŞAMLAR.
FİORİNO ARACIMDA ORJİNAL BOSCH MARKA TEYP VAR.ORJİNAL HOPARLÖRLER VASAT LEŞ GİBİ SES VERİYOR AMA ARABANIN ORJİNALİNİDE BOZASIM YOK,YANİ TEYP İ DEĞİŞTİRMEYECEĞİM SADECE HOPARLÖR DEĞŞİMİ YAPMAK VE GEREKİRSE DÜŞÜK WATT LI AMFİ TAKMAK İSTİYORUM. .


TEYP 4*30 WATT BOSCH ORJİNAL TEYP 

 Maksimum giriş gücü :250 w
Nominal güç :35 w
3 yollu
13 cm

PİONEER


Maksimum Giriş Gucu : 150W
Nominal Giriş Gucu : 20W
2 yollu
10 cm

PİONEER


hoparlör bağlasam amfisiz bir işe yarar mı ? yada illaki amfi şart mı ?
 
              
06-09-2017, Saat:20:38
Cevapla
EmreGkcky Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7911
Mesajlar: 2
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 03-10-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
(06-09-2017, Saat:20:38)datca0024 yazdı: ARKADAŞLAR İYİ AKŞAMLAR.
FİORİNO ARACIMDA ORJİNAL BOSCH MARKA TEYP VAR.ORJİNAL HOPARLÖRLER VASAT LEŞ GİBİ SES VERİYOR AMA ARABANIN ORJİNALİNİDE BOZASIM YOK,YANİ TEYP İ DEĞİŞTİRMEYECEĞİM SADECE HOPARLÖR DEĞŞİMİ YAPMAK VE GEREKİRSE DÜŞÜK WATT LI AMFİ TAKMAK İSTİYORUM. .


TEYP 4*30 WATT BOSCH ORJİNAL TEYP 

 Maksimum giriş gücü :250 w
Nominal güç :35 w
3 yollu
13 cm

PİONEER


Maksimum Giriş Gucu : 150W
Nominal Giriş Gucu : 20W
2 yollu
10 cm

PİONEER


hoparlör bağlasam amfisiz bir işe yarar mı ? yada illaki amfi şart mı ?
 
              

Bende 2012 Fiorino var ön kapılar 16cm Sony Xplod arkalarda ise 10cm Sony XPlod mevcut 10 numara ses alıyorum. Orjinal teybe bağlı bası kısıp son ses aç sesi bozmuyor. tavsiye ederim. Ürünleri görmen için link paylaşıyorum.
http://www.hepsiburada.com/sony-xb-160-1...BLCXSXB160
http://www.hepsiburada.com/sony-xs-fb103...LCXSFB1030

çok ucuk ürünler değil normalde önler 13 cm ancak 16cm de uyum sağlıyor. maksat sesi güzel alman için hatta imkan varsa tweeterlarıda sony çevir inanılmaz farkı görürsün.
(Son Düzenleme: 03-10-2017, Saat:17:41, Düzenleyen: EmreGkcky.)
03-10-2017, Saat:17:38
Cevapla
datca0024 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7812
Mesajlar: 3
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 17-05-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
teşekkür ederim peki önlere 13 cm yerine 16 cm takmak için aparat lazım mı ?
(Son Düzenleme: 05-10-2017, Saat:22:34, Düzenleyen: datca0024.)
05-10-2017, Saat:22:33
Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
Önler 16 değilmi zaten?

SM-A500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
07-10-2017, Saat:21:34
Cevapla
datca0024 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7812
Mesajlar: 3
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 17-05-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
13 diye biliyorum kardeş
09-10-2017, Saat:23:16
Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
Önler 16 arka 13

SM-A500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
10-10-2017, Saat:19:23
Cevapla
blacksir Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4629
Mesajlar: 16
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 25-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
Önler 13 arkalar 10

ASUS_Z012D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: bannerns.png]
blacksir, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 24-02-2013 tarihinde katılmıştır.
05-06-2018, Saat:10:07
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#8
RE: ORJİNAL TEYP İÇİN HOPARLÖR SEÇİMİ !!!!
evet önler 13 arkalar 10 biggrin öyle bişey olsaydı ben 16lık mid takıcaktım
[Resim: PWlWqx.jpg]
05-06-2018, Saat:17:55
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Orjinal tiz değişimi hkn0607 1 3,537 03-04-2022, Saat:15:54
Son Yorum: Nemesis
  Teyp kodu mzengin2003 0 3,647 16-01-2021, Saat:00:08
Son Yorum: mzengin2003
  [Acil] 2011 model fiorine hoparlör namezenci 3 5,366 02-07-2020, Saat:09:34
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yeni teyip ve hoparlör değisimi deneyimlerim blacksir 17 24,454 27-06-2020, Saat:19:22
Son Yorum: Nemesis
  Daiichi teyp montajı için acil yardım omer.toraman 0 11,612 01-09-2018, Saat:18:00
Son Yorum: omer.toraman

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi