Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
Ünal35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4450
Mesajlar: 8
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 26-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#21
RE: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)

(29-10-2013, Saat:13:33)harun_0045 yazdı: [Resim: 20131029_112201.jpg]

[Resim: 20131028_143246_2.jpg]

Sonunda bitti...
İşte FİO'mun en son hali smile


Kaca nerde taktırdın izmirde yaptırabilecegimiz yer warmı bunu
25-11-2013, Saat:20:10
Cevapla
fiorino051 Çevrimdışı
200
inadına 51
Üye
Uye No: 969
Mesajlar: 132
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 132
Kayıt Tarihi: 29-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#22
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
hayırlı olsun herşey iyi güzelde sanki o kırmızı şeritler biraz sırıtmış sanki
25-11-2013, Saat:20:25
Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#23
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
fiyatını bende merak ediyorum..
26-11-2013, Saat:12:10
Cevapla
fiorino051 Çevrimdışı
200
inadına 51
Üye
Uye No: 969
Mesajlar: 132
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 132
Kayıt Tarihi: 29-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#24
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
arkadaşlar ben ön karlik arka ek tampon yanlara marsbiyel 720 lira ya yaptırdim
26-11-2013, Saat:17:41
Cevapla
rıdvan özcan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5753
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 23-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#25
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
Hayırlı olsun Fiyatı nedir ? 001_smile
26-11-2013, Saat:17:58
Cevapla
sabo54 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5709
Mesajlar: 13
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 09-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#26
Cvp: FİO'MA ÖN TAMPON EKİ ( KARLIK) TAKIYORUM :)
yakısmıs
27-11-2013, Saat:17:24
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Yeni] Oh ya sonunda zevkime göre bi karlık buldum harikaaa mesut kardas 4 6,523 22-12-2014, Saat:19:53
Son Yorum: mesut kardas
  Emotion Tampon MsK 10 10,117 12-10-2013, Saat:01:07
Son Yorum: volkan_aytc
Question Fiorino Tampon Eki sinan kuru 11 15,193 03-10-2013, Saat:23:44
Son Yorum: harun_0045
  [Bilgi] Tampon altı lip semih sümer 18 17,698 28-09-2013, Saat:11:12
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi