(16-02-2011, Saat:05:56)blackcom yazdı: Öncelikle 8 aylık aktif fiorino comfortmatik Vites kullanıcısıyım genelde şehir içi ayda birde şehirler arası kullanıyorum.Boşta iken N konumunda stop edildiyse araç tekrar vitese almak çok kolay kontağı bir konum çevirip marş yapmadan (Fren e basılı iken) N konumundan orta konuma alırsanız otomatikman 1 e geçer Kontağı kapatıp gidersiniz araç vitestedir.Yokuşlara gelince doğal olarak motorun gücünü biliyoruz eğer 6 vites de girdiyseniz yokuşa - konumunda vitesi birkez tıklayarak 5 takıyorsunuz ki yığılma yaş*ıyorsunuz hızınızı kaybetmeden yokuşda yol alıyorsunuz eğer 5 yetmezse 4 ki ben şu anakadar yokuşlarda 4 altına hiç inmedim bu araç 4 ncü viteste yokuşta 120km ile yol alabiliyor rahatlıkla.Bunun dışında eğer araç sollayacaksanız E tuşuna basarak aracı sollayıncaya kadar ekonomi modunu devre dışı bırakırsanız motor turbo modlarda performans ve vites sağlıyacağından hiç sorun yaşamazsınız.8 ay boyunca aracımdaki tek sıkıntı cam sileceklerinin kalitesis olmasından dolayı ses yapması bunun dışında beklentilerimin gayet üstündeki bu bir kamyonet 
dostum cam silecekleri ile ilgili sorunu ben de yaşadım. Sileceklerin kalitesi ile alakası yok. bu sileceklerin lastiklerinin üzerinde kömür tozu gibi ince bir katman var. oto yıkamadaki arkadaşlar silecekleri bez ile sildiği için bu özelliğini kaybediyor. markası farketmez. istersen boch marka silecek taktır durum aynı. eğer sileceğin ömrünü uzatmak istiyorsan mutlaka sadece su ile yıkayın ve asla silmeyin.