Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
NemO_R
Unregistered
 
#11
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme

hocam en mantıklısı dedğim gibi adamı al yanına gerekirse 100 km yol git ama adam görsün ilerde sıkıntı olmasın ben servise kızdım şanzumanda sıkıntıyok dediler connectin dişlilerini parçaladım yarım debriyajla biggrin
01-01-2011, Saat:13:49
Cevapla
blackcom Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 633
Mesajlar: 1
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 16-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
8 aylık aktif comfort matic fiorino Emotion kullanıcısıyım
Öncelikle 8 aylık aktif fiorino comfortmatik Vites kullanıcısıyım genelde şehir içi ayda birde şehirler arası kullanıyorum.Boşta iken N konumunda stop edildiyse araç tekrar vitese almak çok kolay kontağı bir konum çevirip marş yapmadan (Fren e basılı iken) N konumundan orta konuma alırsanız otomatikman 1 e geçer Kontağı kapatıp gidersiniz araç vitestedir.Yokuşlara gelince doğal olarak motorun gücünü biliyoruz eğer 6 vites de girdiyseniz yokuşa - konumunda vitesi birkez tıklayarak 5 takıyorsunuz ki yığılma yaşamıyorsunuz hızınızı kaybetmeden yokuşda yol alıyorsunuz eğer 5 yetmezse 4 ki ben şu anakadar yokuşlarda 4 altına hiç inmedim bu araç 4 ncü viteste yokuşta 120km ile yol alabiliyor rahatlıkla.Bunun dışında eğer araç sollayacaksanız E tuşuna basarak aracı sollayıncaya kadar ekonomi modunu devre dışı bırakırsanız motor turbo modlarda performans ve vites sağlıyacağından hiç sorun yaşamazsınız.8 ay boyunca aracımdaki tek sıkıntı cam sileceklerinin kalitesis olmasından dolayı ses yapması bunun dışında beklentilerimin gayet üstündeki bu bir kamyonet biggrin
16-02-2011, Saat:05:56
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#13
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
aramıza hoşgeldin verdiğin bilgiler için tşkrler umarım sizi sık sık forumda görürüz, bu arada profilini güncel tutarsan seviniriz wink
16-02-2011, Saat:15:12
Cevapla
fio48
Unregistered
 
#14
RE: 8 aylık aktif comfort matic fiorino Emotion kullanıcısıyım
(16-02-2011, Saat:05:56)blackcom yazdı: Öncelikle 8 aylık aktif fiorino comfortmatik Vites kullanıcısıyım genelde şehir içi ayda birde şehirler arası kullanıyorum.Boşta iken N konumunda stop edildiyse araç tekrar vitese almak çok kolay kontağı bir konum çevirip marş yapmadan (Fren e basılı iken) N konumundan orta konuma alırsanız otomatikman 1 e geçer Kontağı kapatıp gidersiniz araç vitestedir.Yokuşlara gelince doğal olarak motorun gücünü biliyoruz eğer 6 vites de girdiyseniz yokuşa - konumunda vitesi birkez tıklayarak 5 takıyorsunuz ki yığılma yaş*ıyorsunuz hızınızı kaybetmeden yokuşda yol alıyorsunuz eğer 5 yetmezse 4 ki ben şu anakadar yokuşlarda 4 altına hiç inmedim bu araç 4 ncü viteste yokuşta 120km ile yol alabiliyor rahatlıkla.Bunun dışında eğer araç sollayacaksanız E tuşuna basarak aracı sollayıncaya kadar ekonomi modunu devre dışı bırakırsanız motor turbo modlarda performans ve vites sağlıyacağından hiç sorun yaşamazsınız.8 ay boyunca aracımdaki tek sıkıntı cam sileceklerinin kalitesis olmasından dolayı ses yapması bunun dışında beklentilerimin gayet üstündeki bu bir kamyonet biggrin

Foruma hoş geldiniz.Aracınızı güzel günlerde kullanın.

Silecek sesini kesmenin yolu çok basit.Bir pense yardımıyla silecek kolunu ön camdan kaputa doğru hafif bir şekilde kıvırın.Tecrübeyle sabit.Thumbup1
16-02-2011, Saat:21:34
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#15
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
hocam hafif bir şekilde kıvırın demişsin tahminen kaç milim yada santim?
16-02-2011, Saat:21:43
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Gerçekten comfortmatik çok kullanışlı eşim için tercih etmiştim bu seceneği..ama gerçekten tiriptonik olması çok iyi..geçenlerde keşana seyahat ederken 120 ile koru dagına tırmanıyordum hiç devir kaybı olmadan...çogu arkadaşım bayılır zorlanır gibi yorumlarda bulundu..hepsini yalancı çıkarttı...istedigin zaman müdale edebiliyrsun araç sollarken dewir yaratabiliyrsun araçında..bnce başarılı...iyiki eşim için almışım bu aracı diyorumsmile
16-02-2011, Saat:22:13
Cevapla
fio48
Unregistered
 
#17
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(16-02-2011, Saat:21:43)sfr2001 yazdı: hocam hafif bir şekilde kıvırın demişsin tahminen kaç milim yada santim?

Teknik olarak belli bir ölçü yok.Kıvrıldığını hissettiğiniz an bırakın, çalıştırarak deneyin gerekirse tekrarlayın.
Resmi asıl yerine koydum.

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...05#pid4705
16-02-2011, Saat:22:24
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#18
RE: Comfort Magic -Düz Vites İnceleme
(17-12-2010, Saat:15:28)Leo27 yazdı: arkadaşlar Comfort Magic vitesli fiorıno aldım aracı durudrduğumda N konumuna çekiyorum ve haliyle el frenini çekmem gerekiyor kışı el frenini çekmem sorun olabilir diye düşünüyorum acaba araç durduğunda vites arabanın kaçmaması için nerede ya da hangi konumda durması gerekiyor.(el frenini çekmeden)


vitesi N konumuna getirmenize gerek yok zaten vites N konumunda bırakıldığı zaman sinyal sesi ile uyarılırsınız..
1. viteste veya geri viteste stop edin çıkın eğer araç dik bir yokuşta değilse ve kar yağıyorsa el freninide çekmeyin..

frene basıp marşa bastığınızda,vites otomatik olarak boşa atılır..motor çalıştıktan sonra vitesi N ye getirip ileri gidecekseniz orta bölüme yok geri manevra ile başlayacaksanız geri vitese getirin hareket edin..
17-02-2011, Saat:03:02
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#19
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(16-02-2011, Saat:22:24)fio48 yazdı:
(16-02-2011, Saat:21:43)sfr2001 yazdı: hocam hafif bir şekilde kıvırın demişsin tahminen kaç milim yada santim?

Teknik olarak belli bir ölçü yok.Kıvrıldığını hissettiğiniz an bırakın, çalıştırarak deneyin gerekirse tekrarlayın.
Resmi asıl yerine koydum.

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...05#pid4705

hocam bilgi için tşkrler yarın uygulayacam
17-02-2011, Saat:12:59
Cevapla
fiorino jıı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 918
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 21-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
TŞKsmile
(Son Düzenleme: 11-05-2011, Saat:17:49, Düzenleyen: fiorino jıı.)
21-04-2011, Saat:14:56
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,093 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi