(17-12-2010, Saat:15:28)Leo27 yazdı: arkadaşlar Comfort Magic vitesli fiorıno aldım aracı durudrduğumda N konumuna çekiyorum ve haliyle el frenini çekmem gerekiyor kışı el frenini çekmem sorun olabilir diye düşünüyorum acaba araç durduğunda vites arabanın kaçmaması için nerede ya da hangi konumda durması gerekiyor.(el frenini çekmeden)
vitesi N konumuna getirmenize gerek yok zaten vites N konumunda bırakıldığı zaman sinyal sesi ile uyarılırsınız..
1. viteste veya geri viteste stop edin çıkın eğer araç dik bir yokuşta değilse ve kar yağıyorsa el freninide çekmeyin..
frene basıp marşa bastığınızda,vites otomatik olarak boşa atılır..motor çalıştıktan sonra vitesi N ye getirip ileri gidecekseniz orta bölüme yok geri manevra ile başlayacaksanız geri vitese getirin hareket edin..