Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Araç Boş Viteste Az Yakarmı ?
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#11
RE: Araç Boş Viteste Az Yakarmı ?

Arkadaslar vites bostayken arac daha fazla yakar ve motorada zarari var bundam emin olun vitesteyken motor calistigi icin yaglanma yapiliyor ama bostayken motor vitesten ayrildigi icin yaglanma yapılmıyor ve motor aşınıyor
02-05-2015, Saat:21:02
Cevapla
nilsan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7066
Mesajlar: 12
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 03-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: Araç Boş Viteste Az Yakarmı ?
Bu söylediğinizin mekanik olarak tutarlı bir yanı olmadığını düşünüyorum. Motor vitesteyken de boştayken de çalıştığında yağlama olur, hatta yüksek vites düşük devirde motoru çalıştırırsanız bunun motora ve yanmamış yakıt kalacağından motor yağının incelerek aşınmayı önlemesine olumsuz etkileri olacaktır.
03-05-2015, Saat:07:37
Cevapla
ßatuhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7052
Mesajlar: 48
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 25-04-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: Araç Boş Viteste Az Yakarmı ?
Benim bildiğim araba 60 dan sonra boşda vitesden fazla yakar.
[Resim: 11148613_1110856122264189_8285519480788288042_n.jpg]


_-Portakal Emotion-_
03-05-2015, Saat:11:35
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Araç garantisi ve Opet MasteR 4 8,055 20-04-2016, Saat:10:39
Son Yorum: MasteR
  benim araç yakıt tüketimi Emre ÜNSAL 114 72,724 08-02-2015, Saat:02:39
Son Yorum: cavus_ismail
  Araç yakıt tüketimi nasil ? bariscan 234 176,240 26-01-2012, Saat:00:58
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi